SLO bocni levo
SLO bocni desno

Danone predstavil prenovljeno podobo Activia jogurtov

Slovenija

11.10.2016

V prvi polovici oktobra je na ljubljanskem gradu svetovno znano podjetje Danone predstavilo novo podobo Activia jogurtov in novo pozicioniranje blagovne znamke ter dva nova okusa kvinoja & sončnična semena ter pira & mak. 
 
"Če želimo izkoristiti svoj potencial, moramo razumeti samega sebe. Šele iz tega lahko sledi resničen uspeh,” pravi Ula Furlan (na fotografiji spodaj), ambasadorka Activie v Sloveniji, ki je povezovala dogodek lansiranja prenovljene blagovne znamke Activia.
 
Kaj namreč preprečuje ženski, da bi uresničila svoje sanje? To vprašanje si je zastavila Activia v okviru mednarodne raziskave – odgovor pa je bil presenetljiv: manj kot zunanji dejavniki vplivajo ženske same ter njihov kritični notranji glas na uresničevanje lastnih sanj.
 
Pod geslom "Live InSync" - biti v sozvočju sama s seboj – priljubljena blagovna znamka jogurtov Activia motivira ženske k odkrivanju in izkoriščanju svojega potenciala. Hkrati Activia podpira vse ženske pri iskanju njihove notranje moči z dvema novima večzrnatima okusoma: kvinoja & sončnična semena ter pira & mak.
 
"Danone, ki je na slovenskem tržišču prisoten že 17 let, je že od leta 1919 sinonim za tradicijo jogurta in je danes svetovno priznano podjetje. Activia je vsekakor blagovna znamka, na katero je Danone izredno ponosen, saj je vedno ulovila trend. Tudi spremembe, ki jih predstavljamo na današnjem dogodku, so zgolj odsev potreb časa in stila življenja aktivnih ljudi," je ob dogodku povedal Dimitri van der Heyden, področni direktor Danone za Avstrijo in Slovenijo. 
 
Kakšen velik pomen imata notranja drža in ravnovesje za doseganje osebnih ciljev je pokazala raziskava, ki sta jo za Danone opravila Google in GlobalWebIndex. Tako kar 62 odstotkov anketiranih žensk pravi, da jih prav kritični notranji glas najbolj otežuje na poti do samouresničitve.
 
"Da bi lahko odkrili in izkoristili svoj potencial, moramo notranjega kritika spremeniti v notranjo motivacijo," pravi psihologinja Ellen Langer. Za dobro počutje moramo ustvariti ravnovesje med umom in telesom. Po mnenju znanstvenice je za pozitivno naravnanost potrebno vzpostaviti sožitje telesa in duha.
 
Pristni občutek ravnovesja s samim seboj se da opisati na več načinov, Activia mu pravi "Live InSync". Krzysztof Kuder, direktor marketinga za Avstrijo in Slovenijo meni: "Verjamemo v potencial vsake ženske. Želimo navdihniti ženske, da sledijo temu, kar jih žene naprej in da gredo svojo pot.
 
Navdihnjen - to velja tudi za nov dizajn priljubljenega jogurta Activia. Odslej vse okuse najdete v prenovljeni temnejši, a vseeno prepoznavni značilni zeleni barvi – in to vsepovsod po svetu. 
 
Poleg novega slogana "Live InSync" in posodobljene embalaže, Danone predstavlja nova izdelka. Tokrat je združil kremast jogurt Activia z dragocenimi žiti, kot sta kvinoja in pira ter tako poskrbel za raznolikost v lončku. Oba okusa, kvinoja & sončnična semena ter pira & mak, za vsakega oboževalca žit ponujata prvinski okus žitaric.
 
Hkrati vsebujeta edinstveno mešanico tradicionalnih jogurt kultur in posebno kulturo Bifidus ActiRegularis©. Novi ACTIVIA večzrnati okusi so že na voljo v praktičnem prepoznavnem pakiranju, četverčkih, v hladilniku trgovin po celi Sloveniji.