SLO bocni levo
SLO bocni desno

INTERVJU - Pugelj: "Tudi nekdanji prostori Baumaxa mogoče za parkirišča v Cityparku"

Slovenija

10.10.2016

Toni Pugelj je direktor največjega nakupovalnega središča v Sloveniji, Citypark pa se lahko odslej po Mariboru tudi v Ljubljani in Celju pohvali z najsodobnejšim parkirnim sistemom v Sloveniji, ki so ga danes predstavili novinarjem v glavnem mestu.

InStore: Koliko je stala obnova parkirišč, ki ste jih opremili sodobno z lučkami (op.rdeča, zelena, modra) v ljubljanskem Cityparku?

Pugelj: Obnova je stala več kot 770.000 evrov. Prava številka parkirišč pa je 1603 kolikor imamo parkirnih prostorov v sami parkirni hiši, ostalih 200 pa jih je še spodaj oz. v neposredni bližini City parka. Dela smo izvajali mesec in pol in sicer gre za španski produkt, ki smo ga zaupali slovenskemu podjetju Tenzor. Potem ko smo lani temeljito prenovili skoraj 30 odstotkov vseh površin v našem največjem nakupovalnem središču in obiskovalcem ponudili več kot deset novih in prenovljenih trgovin, smo se letos lotili še prenove naše parkirne hiše, ki je zdaj opremljena po najsodobnejših tehničnih in varnostnih standardih.

InStore: Ali je tak sistem še kje v Sloveniji razen pri vas?

Pugelj: Tak sistem, imajo še v kaki parkirni hiši, a so slabši, mi pa ga imamo sedaj v vseh treh naših hišah v Sloveniji. Najprej smo ga preizkušali v Mariboru in sedaj v Ljubljani oz. Celju istočasno. Pred vsakim krakom smo namestili elektronske table, na katerih je izpisano število prostih parkirnih mest. Elektronske table so tudi na prehodih v druga nadstropja, tako da vozniki vedo, koliko prostih mest jih čaka tam.  Parkirna mesta za družine z otroki smo še dodatno označili – s tablami z napisom: Hvala, ker ste pustili mesto mojemu malčku. Prav tako smo jasno označili cone za pešce, jih dodatno osvetlili in tako poskrbeli za še večjo varnost. Poleg tega je pod videonadzorom prav vsak kotiček parkirne hiše. Promet po novem poteka enosmerno, s čimer smo poleg večje varnosti zagotovili tudi večjo pretočnost prometa. Za lažjo orientacijo smo etaže obarvali v različnih barvah, bolj pregledne in vidne so tudi talne in stenske označbe. Zdaj razvijamo aplikacijo, ki bo obiskovalce našega največjega nakupovalnega središča kar najhitreje vodila do njihovega jeklenega konjička.

Instore: Mislili ste na vse in tako se ne bo več dogajalo, da bomo obiskovalci tavali in včasih tudi obupano krožili v iskanju prostega mesta?

Pugelj: (smeh)Sam projekt smo preučevali dobro leto in sicer vse s ciljem, da obiskovalca na prosto parkirno mesto pripeljemo najhitreje kar se da. In to ne glede na to, kje se nahaja.  Glede na to pa, da nismo hoteli motiti obiskovalcev, je vse skupaj trajalo malce dlje (smeh).

InStore: Kaj boste storili s prostori, kjer je bil Baumax?

Pugelj: Odločitev še ni znana in o tem bomo odločili drugo leto. Prostori bodo šli bodisi v najem za kako dejavnost ali pa bomo tudi ta del namenili parkiriščem za še bolj ugodno izkušnjo parkiranja za naše obiskovalce, saj bi bila optimalna številka 2500 parkirišč. Citypark na leto obišče devet milijonov ljudi, v štirinajstih letih jih je bilo skoraj 140 milijonov. Večina jih pride z avtomobilom, prav vsem pa želimo zagotoviti čim bolj udobno nakupovalno izkušnjo in predvsem čim večjo varnost.