
Tosama lani čez lužo prodala za 1,8 milijona evrov izdelkov
Slovenija
10.10.2016
Eden od dveh direktorjev domžalske Tosame Tomaž Brdnik je povedal, da so v osmih mesecih dosegli boljše rezultate kot lani.

"Izdelke izvažamo v več kot 50 držav, na vse kontinente. Poimensko posameznih privatnih blagovnih znamk ne bi rad izpostavljal, vendar gre pri njih v večini za tampone, ki so proizvedeni pri nas," je za STA pojasnil Brdnik, ki družbo vodi skupaj z Mojco Šimnic Šolinc.
Lani je sicer Tosama, kot je razvidno iz letnega poročila, ustvarila za 33,5 milijona evrov čistih prihodkov iz prodaje, s čimer je za osem odstotkov presegla rezultate iz 2014. Tudi letos pričakujejo rast prihodkov, ki pa najbrž ne bo prav velika. V Tosami letos upajo na čisti dobiček v višini 1,2 milijona evrov, ki bi bil tako enak lanskemu.
Podjetje so v preteklosti pestile izgube, a so z razpršitvijo tveganj pred nekaj leti krivuljo uspeli obrniti navzgor. Danes zaposlujejo prek 500 ljudi, ki povečini prihajajo iz okolice Domžal.
Lani so v ZDA prodali za 1,8 milijona evrov izdelkov, kar je velik skok glede na leto 2014, ko so na tem trgu ustvarili za 200.000 evrov prometa. Rast čez lužo so ustvarili predvsem na račun aplikatorskih higienskih tamponov. Tosama na tujih trgih proda več kot polovico svojih izdelkov. Njihovi najuspešnejši izvozni izdelki so prav higienski tamponi, ki izstopajo tudi količinsko, saj jih v Tosami naredijo 750 milijonov letno.


