Z današnjim dnem se lahko slovenski pridelovalci, podjetniki in obrtniki ter vsi ostali, ki ustvarjajo butične izdelke, prijavijo na razpis podjetja Lidl Slovenija in si tako zagotovijo edinstveno priložnost za izbor ter umestitev svojega izdelka na police Lidlovih trgovin.Navodila za sodelovanje na razpisu Lidlova Lojtr'ca domačih V razpisu lahko sodelujejo vsi mali proizvajalci butičnih izdelkov z registrirano dejavnostjo, ki lahko dobavijo okvirno 1.000 kosov svojega izdelka in še niso na voljo v več slovenskih trgovskih verigah. V poštev pridejo katerikoli butični izdelki, za katere prijavitelji verjamejo, da bi lahko obogatili Lidlovo ponudbo in bili posebno zanimivi za kupce.Na spletni strani www.lojtrcadomacih.si je na voljo prijavni obrazec, ki ga prijavitelj izpolnjenega skupaj z 10 vzorci svojega izdelka pošlje po pošti ali osebno prinese na sedež podjetja Lidl Slovenija v Komendo (Pod lipami 1, 1218 Komenda). To morajo storiti najkasneje do 11. novembra, nato pa bo strokovna komisija do konca novembra predlagane izdelke ocenila in izbrala tiste, ki bodo na policah Lidlovih trgovin že v začetku naslednjega leta. "Verjamemo, da po vseh koncih Slovenije nastajajo edinstveni izdelki, ki so plod navdiha, predanosti in velike ustvarjalnosti butičnih proizvajalcev. Vendar zaradi premajhne prepoznavnosti in prodajne mreže ne dosežejo večjega števila kupcev. V Lidlu Slovenija želimo s projektom Lidlova Lojtr'ca domačih pomagati prav malim proizvajalcem pri njihovi promociji in prodaji izdelkov ter jim na ta način omogočiti, da stopijo klin višje na 'lojtr'ci uspeha'," vse potencialne kandidate za prijavo na razpis nagovarja Andrej Vouk. Projekt Lidlovo Lojtr'co domačih bodo v Lidlu Slovenija nadaljevali tudi v prihodnjih letih in si prizadevali, da potencialnim manjšim slovenskim dobaviteljem odprejo pot tako na domačem kot na tujih trgih. |



V razpisu lahko sodelujejo vsi mali proizvajalci butičnih izdelkov z registrirano dejavnostjo, ki lahko dobavijo okvirno 1.000 kosov svojega izdelka in še niso na voljo v več slovenskih trgovskih verigah. V poštev pridejo katerikoli butični izdelki, za katere prijavitelji verjamejo, da bi lahko obogatili Lidlovo ponudbo in bili posebno zanimivi za kupce.