Športni marketing – medijska všečnost ali poslovni učinek? Tako se je glasil naslov včerajšnjega druženja članov DMS in njihovih gostov. 
Septembrsko mesečno srečanje DMS (Društva za marketing Slovenije) je bilo včeraj namenjeno športnemu marketingu. Govorili so o poslovni uspešnosti aktivnosti športnega marketinga, kjer se je predstavila tudi akcija Frutabela iz ajdovskega Fructala, ki je bila nagrajena tidi na Sportu v Portorožu.
Ali je okoli "športnega marketinga” zgolj medijski blišč ali imamo tudi dejanske poslovne učinke? Primeri so pokazali, da je športni marketing oz. so marketinške aktivnosti, povezane s športom, lahko zelo poslovno uspešne. Srečanje je prineslo koristne ideje in razmišljanja vsem, ki želijo v svoj marketing vpeljati ali pa že imajo vpeljano tudi področje športa.
Srečanje je vsebinsko povezoval Tomaž Ambrožič (SportMediaFocus), ki je že leta nosilec razvoja športnega marketinga v Sloveniji. Gosti na dogodku so bili: Uroš Okoren (Sportelement), Dejan Plastovski (NZS), Tanja Vidmar Šinigoj in Neli Sulič (Fructal) ter predstavnik OKS Olimpijskega komiteja Slovenije), ki je nadomestil Laro Berlec (SKB) in v imenu glavnega sponzorja spregovoril o sodelovanju z SKB-jem, a tudi o akcijah OKS kot je na primer Moja olimpijska norma
Tanja Vidmar Šinigoj in Neli Sulič (Fructal) sta predstavili projekt Frutabele:" Kako smo šport vključili v svoj marketing?"
V ajdovskem prispevku je bilo prikazano, kako so se v Fructalu celovito lotili vključevanja športa v svoje marketinške aktivnosti z akcijo sodelovanja s KZS (Kolesarsko zvezo Slovenije) pri izdelavi energetskih ploščic Frutabele, ki so namenjene predvsem rekreativnim tekačem in kolesarjem, a ki so jih pomagali izdelati tudi vrhunski tekmovalci po svojem okusu.
"Športni marketing” v primeru Frutabele pomeni tudi razvoj posebnega izdelka za jasno ciljno skupino in z jasnim pozicioniranjem. Uspešnost potrjujejo tudi prodajni rezultati. Udeleženci so lahko spoznali, kako je "športni marketing” veliko več kot zgolj pokroviteljstvo kakega športnega dogodka, športnika ali organizacije.


