Podjetje oz.trgovinska veriga Hofer ne glede na to, da so diskontna trgovina tudi na področju ekoloških izdelkov svojim dobaviteljem postavljajo dodatne kriterije. Poleg standardnih ekoloških certifikatov zahtevajo, da vsak ekološko pridelani izdelek na njihovih policah pregleda še avstrijsko podjetje LebensmittelFairSicherung."To podjetje za vsak certificiran izdelek na svojih policah preveri naslednje postavke: ustreznost dobavitelja, skupaj s kontrolo mesta proizvodnje, ustreznost zakonsko predpisane navedbe na deklaraciji, ustreznost evropskega bio logotipa in bio kontrolne številke, skladnost recepture z veljavnimi predpisi, ki veljajo za biološke izdelke, veljavnost in ustreznost bio certifikatov vseh dobaviteljev surovin v celotni verigi, veljavnost GSO-izjave za vse surovine, ustreznost države porekla surovin in ustreznost celotnega proizvodnega procesa, ki mora biti skladen z zahtevami kontrolnega sistema."
Kljub tako visoko zastavljenim standardom je na Hoferjevih policah opaziti vse več ekoloških izdelkov, bodisi pod lastno znamko bodisi pod hišno znamko Natur Aktiv. Od leta 2015 ponujajo tudi blagovno znamko Natur aktiv Baby, ki za zdaj obsega približno dvajset izdelkov otroške hrane iz sestavin, ki prihajajo izključno iz biodinamične pridelave in/ali kontroliranega ekološkega kmetijstva.
| FerFud danes pred Radiem Ekspres Danes ob 11.uri se je FerFud tovornjak z zelo pestro ponudbo ustavil v ljubljanskih Stegnah pred Radiem Ekspres, kjer je bilo tako kot vedno zelo veselo. In okusno. "Lani smo s FerFud tovornjačkom pet mesecev razvajali borbončice ljubiteljev fer grižljajev po Sloveniji. Pripravili smo 17 različnih jedi in več kot 26.000 finih grižljajev. Fer je, da projekt nadaljujemo. Seveda z novim chefom, ki ga čaka nepozabna kulinarična avantura. Veselimo se idej kulinaričnih nadobudnežev, ki jih bomo pomagali uresničili." FerFud tovornjaček bo z novim chefom in Mitjo svojo kulinarično potovanje po Sloveniji nadaljeval, jedi oziroma fini grižljaji pa bodo tudi v prihodnje sestavljeni iz izključno kakovostnih Hoferjevih sestavin. Možno jih bo plačati bodisi z objavo na Facebooku ali Twitterju ali po minimalni ceni, ki je enaka prodajni vrednosti njenih sestavin. "Vizija našega projekta ostaja enaka. Ljudem želimo ponuditi odlične kulinarične dobrote po fer ceni in prepuščamo jim, da sami določijo višino zneska, ki ga bodo odšteli za jed. V najmanjše možno plačilo bo zajet le strošek sestavin, ki so potrebne za pripravo ene jedi," pojasnjuje Lejla Helbl, vodja področja za komunikacije in odgovorno vodenje pri Hoferju. FerFud nadaljuje tudi svojo dobrodelno noto. Celoten prihodek projekta je namenjen otrokom pod okriljem projekta Botrstvo v Sloveniji. "Že lani nas je navdušil projekt Ferfud, ki poleg zanimive izkušnje v ljudeh prebudi tudi solidarnost in občutek za soljudi. Iskreno smo hvaležni vsem, ki so skozi obroke pomagali otrokom iz vse Slovenije do lepšega jutri in zares se veselimo, da na ulice ponovno zapelje FerFudov tovornjaček in do ljudi ponese dobro voljo z dobrim namenom," je ob začetku projekta dejala Anita Ogulin, predsednica ZPM Ljubljana Moste-Polje. Projekt FerFud ostaja fer: ljubiteljem kulinaričnega ustvarjanja ponuja možnost za uresničitev svojega idejnega koncepta, na slovenskih ulicah bo moč okusiti fine grižjaje po fer ceni, prihodek od prodaje pa bo namenjen otrokom pod okriljem projekta Botrstvo v Sloveniji. |


