Konferenca medijskih trendov SEMPL je mednarodno priznan izobraževalni dogodek, ki v središče postavlja aktualna dogajanja na področju medijev, marketinga in komuniciranja v regiji Adriatik ter predstavlja in analizira primere domače in tuje dobre prakse. SEMPL v polnoletnost z novim logotipom in celostno podobo
Slovenija
01.09.2016
Konferenca medijskih trendov SEMPL bo letos organizirana že osemnajstič in ob tej prelomnici se ponaša z novo celostno grafično podobo, ki v ospredje postavlja moč te regijske blagovne znamke in njeno identiteto. SEMPL tudi v svoji osemnajsti različici, ki bo 24. in 25. novembra 2016 v Portorožu, ostaja zvest odkrivanju najnovejših trendov s področja medijev, marketinga in komuniciranja. Prijave del na tekmovanje Sempler so možne od danes na spletni strani konference SEMPL (www.sempl.si), zadnji rok za prijavo pa je 7. november 2016.
Konferenca medijskih trendov SEMPL je mednarodno priznan izobraževalni dogodek, ki v središče postavlja aktualna dogajanja na področju medijev, marketinga in komuniciranja v regiji Adriatik ter predstavlja in analizira primere domače in tuje dobre prakse. Predsedniku žirije Nikoli Bubnju (na fotografiji), se bodo pri ocenjevanju pridružili: Dinko Brčić, vodilni pri načrovanju v hrvaški oglaševalni agenciji BBDO Zagreb, Dali Bungič, izvršni direktor slovenske agencije Luna TBWA, Iva Đurković, izvršna direktorica srbske medijske agencije OMD Beograd, Marina Kraljić, izvršna direktorica in regionalna medijska direktorica v medijski agenciji Unex Media iz Hrvaške, Goran Medić, direktor Fructala iz Slovenije, Ana Mirković, izvršni direktor Inštituta za digitalne komunikacije iz Srbije, Tanja Petrović, vodilna marketinga za Srbijo, Črno goro in Makedonijo v podjetju The Coca-Cola Company in Davor Runje, soustanovitelj hrvaške digitalne agencije Drap.
Konferenca medijskih trendov SEMPL je mednarodno priznan izobraževalni dogodek, ki v središče postavlja aktualna dogajanja na področju medijev, marketinga in komuniciranja v regiji Adriatik ter predstavlja in analizira primere domače in tuje dobre prakse. Lanske konference se je udeležilo že 1000 obiskovalcev iz Slovenije, Srbije in Hrvaške, od vodij marketinga in tržnega komuniciranja, upravljavcev blagovnih znamk, tržnikov oglasnega prostora v medijih, medijskih načrtovalcev in strategov do oglaševalskih ustvarjalcev in vseh drugih, ki tlakujejo pot medijskim trendom in jih uspešno vključujejo v svoje delovanje.
SEMPL je bil v svojih dosedanjih sedemnajstih podobah že marsikaj, pravi Valerija Prevolšek, njegova predsednica in direktorica Media Poola, enega največjih medijskih zakupnikov v Sloveniji, ki konferenco organizira že od leta 1998.


