Na območju Šanghaja je v supermarketih kitajske trgovinske verige City Shop preko samopostrežnih blagajn, ki jih je vpeljal Mikropis, v 6 mesecih bilo narejenega že preko 1 milijon ameriških dolarjev prometa.Na Mikropisovih samopostrežnih blagajnah, nameščenih v kitajski trgovinski verigi City Shop, je bilo v avgustu, po skoraj 6 mesecih od pričetka uporabe, že preseženo število 100.000 kupcev, ki so uspešno opravili svoj nakup in pri tem naredili več kot 1 milijon ameriških dolarjev prometa.
Podjetje Mikropis Holding iz Žalca je v pričetku letošnjega leta pričelo na Kitajskem nameščati samopostrežne blagajne, ki so jih vpeljali v tri supermarkete višjega razreda verige City Shop. Kitajski kupci so jih pričeli uporabljati v mesecu marcu.
Janez Uplaznik, direktor Mikropis Holdinga, ki se je te dni vrnil s poslovne poti na Kitajskem, je ob tem povedal: "Ponosni smo, da se kitajski uporabniki odlično odzivajo na naše samopostrežne blagajne in jih vedno več uporabljajo. Številki preseženih 100.000 kupcev in vrednost milijon dolarjev nakupov sta še toliko pomembnejši zato, ker je kitajski trg specifičen, saj gotovinsko plačevanje na samopostrežnih blagajnah tam še ni mogoče in gre torej za promet, ustvarjen izključno preko kartičnih plačil. S hčerinskim podjetjem 24alife Shanghai smo zelo aktivni na področju razvoja poslovanja, poleg samopostrežnih blagajn pa se resne priložnosti kažejo tudi na področjih nakupovanja s pomočjo mobilnih telefonov, v kombinaciji s samostojnim nakupovanjem (t.i. self-checkout) ter tudi pri klasičnih blagajnah."
O družbi Mikropis Holding d. o. o. V Mikropis Holdingu, kjer letos praznujejo 30 let od začetkov delovanja, so bili prvi, ki so pri slovenskih trgovcih vpeljali samopostrežne blagajne (blagajne Tik-Tak leta 2007 v Mercatorju). S tem je postala Slovenija 9. država v Evropi in 13. na svetu, ki je v trgovine uvedla to danes priljubljeno vrsto nakupovanja. Mikropis Holding in z njim povezane družbe v Sloveniji ter tujini še naprej razvijajo sodobne rešitve za nakupovanje in jih uvajajo v prakso. Ena izmed njih je tudi rešitev Mikropis Selfshopping, s katero kupec že med nakupom sam skenira cene in ustvarja svoj nakupni seznam ter ob odhodu iz trgovine svoj nakup le še plača. S tem ima uporabnik boljši nadzor nad košarico in hitreje opravi storitev na blagajni. Rešitev, prva tovrstna v Sloveniji, je že uvedena v enega od trgovskih centrov v Ljubljani. Mikropis Holding iz Žalca s povezanimi podjetji ponuja celovite informacijske rešitve na področju trgovine, gostinstva, logistike, bančništva, zavarovalništva, turizma, proizvodnje, upravljanja s človeškimi viri in financ. Med njihovimi najbolj prepoznavnimi produkti so samopostrežne blagajne v trgovinah, blagajne z zasloni na dotik v trgovinah in gostinskih lokalih, storitve mobilnega plačevanja, marketinga in obveščanja ter storitve mobilnih programov zvestobe, spletnih strani in aplikacij. Skupaj z Razvojnim centrom IKTS Žalec razvija tudi rešitev 24alife. Mikropis Holding je s svojimi povezanimi družbami danes prisoten na številnih mednarodnih trgih, med njimi s hčerinskimi družbami tudi v ZDA, Združenih arabskih emiratih, Indiji in na Kitajskem. |



V Mikropis Holdingu, kjer letos praznujejo 30 let od začetkov delovanja, so bili prvi, ki so pri slovenskih trgovcih vpeljali samopostrežne blagajne (blagajne Tik-Tak leta 2007 v Mercatorju). S tem je postala Slovenija 9. država v Evropi in 13. na svetu, ki je v trgovine uvedla to danes priljubljeno vrsto nakupovanja.