
Tržno komuniciranje na Pristopu prevzema Petra Muth Zupanc
Slovenija
17.08.2016
Ana Putrih po osmih letih delovanja odhaja iz agencije Pristop, medtem pa vodenje oddelka tržnega komuniciranja v celoti prevzema Petra Muth Zupanc, poroča spletna stran Marketing magazin.

Ana Putrih (na fotografiji levo) se po osmih letih delovanja v družbi Pristop podaja na novo pot. Na Pristopu je vodila oddelek tržnega komuniciranja, pred tem pa je bila direktorica projektov za številne slovenske in tuje naročnike.
Projekti pod njenim vodstvom so bili nagrajeni s številnimi domačimi in tujimi nagradami.
Vodenje največjega oddelka na agenciji Pristop s septembrom tako v celoti prevzema Petra Muth Zupanc (na fotografiji desno), ki je del Pristopove ekipe že enajst let in je med drugim prejela dve nagradi za komunikacijsko odličnost Gold Quill in šest nagrad za tržno-komunikacijsko učinkovitost Effie.


