Tik pred začetkom novega šolskega leta prihaja vrh sezone zanimanja potrošnikov za šolske potrebščine, ko trgovci pričakujejo do 200-odstotno rast povpraševanja.

Na primerjalnem portalu ceneje.si so v okviru
Shopper's Mind – sMind analize pripravili napoved nakupnega vedenja potrošnikov. Poleg 200-odstotne rasti povpraševanja napovedujejo do trikratno rast potrošnikov, ki raziskujejo ponudbo šolskih potrebščin na spletu.
Trendi v zadnjih letih kažejo, da splet postaja glavni vir za raziskovanje ponudbe šolskih potrebščin, ne glede na to, ali potrošnik nato nakup zaključi v fizični ali spletni trgovini.
Opravili so tudi analizo cen najpogosteje iskanih šolskih potrebščin, ki je pokazala, da so te najnižje v začetku julija, zato potrošnikom za naslednje leto svetujejo nakup takoj po zaključku šole.
Potrošniki izražajo največ zanimanja za znamko Target ter cenovni razred od 20 do 60 €. Sedem od 10 potrošnikov, ki se zanimajo za nakup šolskih potrebščin, je ženskega spola, največ jih je starih med 25 in 44 let.