Podjetju Ceneje d.o.o. se je pridružila Davy Jerončič, strokovnjakinja z bogatimi izkušnjami s področja analitike in IT-ja. Ceneje d. o. o. z novo vodjo analitike Davy Jerončič
Slovenija
03.08.2016
Podjetju Ceneje d.o.o. se je pridružila Davy Jerončič, strokovnjakinja z bogatimi izkušnjami s področja analitike in IT-ja. Pohvali se lahko z 20-letno kariero v različnih podjetjih, ki so med vodilnimi v svoji industriji. Kot IT menedžerka je več kot 10 let pridobivala izkušnje v raziskovalni agenciji GfK, nato na področju CRM analitike v Mercatorju, nazadnje pa je bila skoraj 5 let zaposlena pri SPAR Slovenija kot vodilni poslovni analitik.
Nova vodja analitike bo prevzela razvojne izzive na področju podatkov in "performance marketinga".
Ključni del strategije podjetja in znamke poslovne inteligence Shopper's Mind – sMind je namreč poglobljeno analiziranje trendov nakupnega vedenja potrošnikov in pridobivanje edinstvenega e-commerce znanja, s čimer postajajo vodilni poznavalci spletnega nakupovanja v regiji.


