Izračunate jo tako, da število obiskov, pri katerih je bil vsaj en izdelek dodan v nakupovalno košarico brez zaključene transakcije, delite s skupnim številom obiskov vašega spletnega mesta. Nižje kot je dobljeno število, bolje je. 1. Poenostavite obrazce v vaši spletni trgovini, saj noben obiskovalec ne mara dolgotrajnega izpolnjevanja obrazcev in odgovarjanja na nepomembna vprašanja.
| "Zapuščena košarica je odličen vzvod, da potencialne kupce ponovno opozorite nase! Če po analizi zapuščanja košarice ugotovite, da izgubljate ogromno kupcev, ne paničarite. Poleg sprememb na strani, ki jih morate nujno preveriti oz. urediti (poenostavitve postopka nakupa, transparentnost informacij …), uporabite v svetu že zelo razširjeno metodo avtomatiziranih e-sporočil, ki spadajo v t.i. marketing automation.Vsakemu obiskovalcu, ki v košarici pusti izdelek in zapusti vašo trgovino, po nekaj urah (ali najkasneje naslednji dan) pošljite avtomatizirano sporočilo, ki vsebuje poziv k nakupu. Ta poziv naj ne bo suhoparen, kot na primer 'V košarici ste pustili 1 izdelek. Želite dokončati svoj nakup?', ker boste dosegli bistveno manjši učinek, kot če celotno komunikacijo začinite z malce (primernega) humorja in sproščenosti. Lahko sestavite tudi zaporedna avtomatizirana sporočila, ki stopnjujejo 'napetost', ter s tem obiskovalca usmerjate h končni odločitvi za nakup. V prvem sporočilu lahko na primer začnete z 'Vam je izdelek padel iz košarice? Pobrali smo ga, da ga lahko še danes kupite :)' ter v naslednjega (seveda v primeru, če obiskovalec še vedno ni kupil izdelka) vključite element časovne omejenosti ali zaloge na način 'Izdelek bo na voljo samo še danes' ali 'Na zalogi je samo še 1 izdelek, ki ste si ga ogledali včeraj'. V teh sporočilih vedno uporabite primerne 'call to action' nagovore. Ne pozabite tudi na najbolj pomemben element, subject e-sporočila, ki je prvo sito za pridobivanje ponovne pozornosti obiskovalca in s katerim morate v človeku vzbuditi pravo čustvo, da bo kliknil nanj. Ciljajte na zamujeno priložnost ali ekskluzivnost, na primer 'Pri nas ste pozabili izdelek!' ali 'Izdelek vas bo čakal samo še danes!'. Ti primeri naj vam služijo za zgled in motivacijo, svoje nagovore pa morate seveda prilagoditi dejavnosti." |


