Prva večja pošiljka slovenskih vin je že na Kitajskem, poroča danes MMC.Dva ladijska zabojnika so pri Kleti Brda napolnili z vini blagovnih znamk Klet Brda, Ščurek, Edi Simčič, Dušan Kristančič, Pullus, Marof in Radgonske Gorice. Pripravlja pa se že novo naročilo, ki bo prav tako zajemalo pestro paleto različnih slovenskih pridelovalcev.Prva večja pošiljka slovenskih vin na Kitajskem
Slovenija
01.08.2016
Največja izvoznica slovenskega vina, Klet Brda, je srdi julija na Kitajsko odposlala izbrana vrhunska vina različnih slovenskih pridelovalcev v skupni vrednosti skoraj 200.000 evrov. Gre za prvo večjo pošiljko vina na Kitajsko, odkar je Klet Brda v začetku junija vstopila v lastniško strukturo izvoznega podjetja Alps Wine.
Prva večja pošiljka slovenskih vin je že na Kitajskem, poroča danes MMC.Dva ladijska zabojnika so pri Kleti Brda napolnili z vini blagovnih znamk Klet Brda, Ščurek, Edi Simčič, Dušan Kristančič, Pullus, Marof in Radgonske Gorice. Pripravlja pa se že novo naročilo, ki bo prav tako zajemalo pestro paleto različnih slovenskih pridelovalcev.Brici se zavedajo, da je velik in zahteven kitajski trg mogoče obvladovati le s skupnimi močmi, zato so si v Kleti Brda kot eno izmed svojih poslanstev zastavili skupaj s podjetjem Alp Wine kitajsko tržišče zalagati z vrhunskimi vini različnih slovenskih pridelovalcev.
Hitro rastočemu in spreminjajočemu se trgu so ponudili slovenska vina visoke kakovosti iz različnih vinorodnih okolišev. Le tako je mogoče zadostiti različnim okusom kitajskih ljubiteljev vina.
Na Kitajskem so sicer predvsem cenjena in iskana rdeča vina visokega kakovostnega in cenovnega razreda, vendar pa se tako okus kot kupna moč razlikujeta od regije do regije.
Tokratno so napolnili dva ladijska kontejnerja z vini blagovnih znamk Klet Brda, Ščurek, Edi Simčič, Dušan Kristančič, Pullus, Marof in Radgonske Gorice. Pripravlja pa se že novo naročilo, ki bo prav tako zajemalo pestro paleto različnih slovenskih pridelovalcev.
Brezkompromisna kakovost, razumevanje zakonitosti kitajskega trga in združevanje moči so trije stebri do uspeha na tem zahtevnem tržišču, pravijo v Kleti Brda. Pomembno pa je tudi grajenje dolgoročnih odnosov na vseh ravneh.
Tako je Slovenijo v začetku julija z namenom vzpostavitve ustreznega administrativnega okvirja medsebojnih poslov obiskal namestnik kitajskega kmetijskega ministra Chen Xiaohua, njegovemu obisku pa je sledil še obisk štirih kitajskih distributerjev z njihovimi pomembnimi kupci.
Tovrstni obiski na visoki ravni pričajo, da so prizadevanja slovenskih vinarjev na Kitajskem resna in lahko pozitivno prispevajo k nadaljevanju trenda rasti prodaje slovenskih vin na Kitajsko.


