SLO bocni levo
SLO bocni desno

Začenja se Lidlovo glasovanje za naj jogurt

Slovenija

11.07.2016

Danes se začne glasovanje za jogurt iz Lidlove jogurteke, ki zadnje mesece nastaja po izboru slovenske javnosti in ga bo Lidl Slovenija skupaj z Mlekarno Celeia jeseni ponudil svojim kupcem. Potujoča Jogurteka bo pet finalnih okusov, ki so jih z glasovanjem izbrali spletni uporabniki, ponudila v okušanje in glasovanje potrošnikom po Sloveniji.

 

Obiskovalci bodo lahko v potujoči Jogurteki, ki bo pred Lidlovimi trgovinami v tednu med 11. in 16. julijem, okušali in oddali svoj glas na naslednjih lokacijah:

 

-      ponedeljek, 11. julij – Ljubljana Rudnik,

-      torek, 12. julij – Kranj,

-      sreda, 13. julij – Celje,

-      petek, 15. julij 2016 – Maribor,

-      sobota, 16. julij 2016 – Ljubljana BTC in Bežigrad.

 

Kateri bo zmagovalni okus, ki ga bodo izbrali slovenski potrošniki in bo jeseni na policah Lidlovih trgovin, bodo tako odločili izključno obiskovalci potujoče Jogurteke, ki bodo okušali in izbirali med petimi finalnimi okusi:

- navadni jogurt s kokosom in vaniljo,

- čokolada s pomarančo in cimetom,

- limeta s pistacijo in meto,

- čokolada s kokosom in rumom ter

- bela čokolada s kokosom in vaniljo.

 

O projektu Jogurteka

Lidl Slovenija, ki uspešno sodeluje z več kot 70 slovenskimi dobavitelji, je v sodelovanju z Mlekarno Celeia ustvaril projekt, v katerem spodbuja navdih pri svojih kupcih in ljubiteljih jogurta.

Ljubitelji jogurta so v prvi fazi konec aprila 2016 prek spletne aplikacije pripravljali svoj jogurt z navdihom. Spletna aplikacija je omogočala izbor različnih kombinacij okusov. Med osnovnimi okusi so lahko uporabniki izbrali med čokoladnim, kavnim, karamelnim, sadnim ali navadnim jogurtom. Temu so lahko dodali eno izmed 13 sestavin, kot so mandeljni, orehi, makova semena, lešniki, piškotki, kokos, pistacije in drugi. Na koncu pa za „piko na i" še katerega izmed 11 dodatkov, kot je vanilja, rdeče vino, zeleni čaj ali kardamom. Sodelujoči so oddali več kot 10.000 predlogov jogurtov, od tega kar 1.500 unikatnih kombinacij. Komisija, ki jo sestavljajo predstavniki podjetij Lidl Slovenija in Mlekarna Celeia, kuharski mojster Tomaž Kavčič ter kulinarična blogerka Urška Fartelj, je nato izbrala 30 najboljših okusov. Med njimi so ljubitelji jogurta s pomočjo aplikacije izglasovali 5 finalistov, ki jih bo Lidl Slovenija v sodelovanju z Mlekarno Celeia do začetka poletja tudi testno pripravil. Ti testni jogurti bodo v poletnih mesecih na voljo za pokušino v več slovenskih mestih, za najljubšega pa bo mogoče oddati tudi glas. Zmagovalni jogurt bo kupcem na voljo jeseni ekskluzivno v trgovinah Lidla Slovenija.