Agra:"Izvoz na Kitajsko zahteva veliko znanja in potrpežljivost"
Slovenija
28.08.2017
Vse države vzhodne in srednje Evrope t. i. pobude 16+1 si želijo boljšega poslovnega sodelovanja s Kitajsko, ta pa je pripravljena uvažati, vendar le kakovostne izdelke. A pot do tega trga, ki je velika priložnost, je precej zapletena in dolgotrajna, so ugotavljali na poslovni konferenci Kitajske ter držav srednje in vzhodne Evrope na sejmu Agra.
Za prihod na kitajski trg moraš spoznati državo, razviti se mora zaupanje in potem se razvijejo posli, pravijo poslovneži in opozarjajo, da je pot zelo dolga, vendar pa je ta trg velika priložnost.
Na kitajski trg so medtem že vstopili kmetijski proizvajalci tistih proizvodov, za katera ne rabijo posebnih dovoljenj in sporazumov. Med njimi je predvsem hmelj, odpira se trg za vino. Predvsem za proizvode živalskega izvora pa so dovoljenja potrebna in državi pospešeno pripravljata podlage za tovrstno sodelovanje.


