Slovenski trg digitalnega oglaševanja je v 2015 zrasel za 26 odstotkov in dosegel vrednost 29,9 milijona evrov, kar pomeni, da oglaševalci v Sloveniji internetu namenijo že četrtino...
Zavod IAB Slovenija je že uveljavljeno raziskavo AdEx nadgradil in jo v Sloveniji izvedel v bolj razširjeni obliki, da bi z njo prvič doslej pridobili objektivne in z evropskimi standardi primerljive podatke o dejanskih mesečnih oglaševalskih prihodkih spletnih založnikov v Sloveniji, ocenili vrednost investicij, namenjenih globalnim spletnim založnikom (Google, Facebook, Twitter in Microsoft) ter dobili vpogled v podatke o oglaševalskih investicijah po gospodarskih panogah, investicijah po različnih digitalnih formatih ter deležu investicij v programatični zakup pri medijskih agencijah. V raziskavo so zajeli top 100 spletnih založnikov po MOSS-u; medijske in digitalne agencije, ki upravljajo Google, Facebook oglaševanje in programatični zakup ter največje spletne trgovine v Sloveniji.Slovenski trg digitalnega oglaševanja v letu 2015 vreden 29,9 milijona evrov
Investicije v slovenski trg digitalnega oglaševanja v letu 2015 so znašale 29,9 milijona evrov in v primerjavi z letom 2014 zrasle za 26 odstotkov.
Podatki slovenske raziskave kažejo, da se delež digitalnega oglaševanja znotraj celotnega trženjskega spleta giblje med 20 in 24 odstotki, kar pomeni, da oglaševalci v Sloveniji internetu namenijo že skoraj četrtino svojega oglaševalskega proračuna.


