SLO bocni levo
SLO bocni desno

Investicije v digitalno oglaševanje zrasle za 26 odstotkov

Slovenija

01.07.2016

Slovenski trg digitalnega oglaševanja je v 2015 zrasel za 26 odstotkov in dosegel vrednost 29,9 milijona evrov, kar pomeni, da oglaševalci v Sloveniji internetu namenijo že četrtino...

Raziskava AdEx, v katero je bilo vključenih 27 evropskih držav, je pokazala, da so v primerjavi z 2014 v letu 2015 prav vse vključene države dosegle pozitivno rast digitalnega oglaševanja. Največjo oz. 29-odstotno rast je zabeležila Irska, sledita ji Bolgarija in Poljska, Slovenija pa se je umestila na četrto mesto.

Zavod IAB Slovenija je že uveljavljeno raziskavo AdEx nadgradil in jo v Sloveniji izvedel v bolj razširjeni obliki, da bi z njo prvič doslej pridobili objektivne in z evropskimi standardi primerljive podatke o dejanskih mesečnih oglaševalskih prihodkih spletnih založnikov v Sloveniji, ocenili vrednost investicij, namenjenih globalnim spletnim založnikom (Google, Facebook, Twitter in Microsoft) ter dobili vpogled v podatke o oglaševalskih investicijah po gospodarskih panogah, investicijah po različnih digitalnih formatih ter deležu investicij v programatični zakup pri medijskih agencijah. V raziskavo so zajeli top 100 spletnih založnikov po MOSS-u; medijske in digitalne agencije, ki upravljajo Google, Facebook oglaševanje in programatični zakup ter največje spletne trgovine v Sloveniji.Slovenski trg digitalnega oglaševanja v letu 2015 vreden 29,9 milijona evrov

Investicije v slovenski trg digitalnega oglaševanja v letu 2015 so znašale 29,9 milijona evrov in v primerjavi z letom 2014 zrasle za 26 odstotkov.

Podatki slovenske raziskave kažejo, da se delež digitalnega oglaševanja znotraj celotnega trženjskega spleta giblje med 20 in 24 odstotki, kar pomeni, da oglaševalci v Sloveniji internetu namenijo že skoraj četrtino svojega oglaševalskega proračuna.