Dvostopenjska žirija Effie Slovenija 2016, ki jo bo vodila Eva Aljančič, direktorica marketinga v BMW Group Slovenija, bo odločala o finalistih in nagrajencih osme izvedbe Effie Slovenija. V prvostopenjski žiriji se bo predsednici pridružilo deset, v drugostopenjski pa kar štirinajst članov žirije, ki jih je na predlog Strokovno-organizacijskega odbora Effie imenoval Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ).

Eva Aljančič nedvomno sodi med najvidnejše predstavnike v slovenskem marketinškem prostoru, kar potrjuje tudi najvišje strokovno priznanje marketinška direktorica leta, ki ga je prejela v letu 2012.
Njena uspešna, več kot 20-letna poslovna pot v svetu marketinga jo je iz agencije Publicis vodila na Si.mobil, kjer je nadaljevala kot direktorica marketinga in kasneje direktorica marketinga in prodaje.
V BMW Group je odgovorna za marketinške aktivnosti blagovnih znamk BMW in MINI. Sodeluje tudi v oglaševalski stroki, kot članica upravnega odbora SOZ, predsednica SOF in mnogih strokovnih žirij.
Že ob imenovanju za predsednico žirije je izpostavila velik pomen nagrade effie nagrade za marketinško stroko: "Nagrade Effie so zame bistvo tega, kar daje marketinški stroki vrednost in hkrati na najboljši način pove, da marketing ni strošek, ampak ustvarja vrednost. Effie nagrajuje ravno to, kar je dejansko naloga marketinga: privabljati nove kupce, ustvarjati nove produkte, torej ustvarjati dobre poslovne rezultate. In ker to delamo skozi zgodbe, na kreativen in zanimiv način, je glavni cilj marketinga včasih spregledan. Effie to dvoje združuje in ravno zato je effie edina nagrada, ki jo cenijo tudi predsedniki uprav in direktorji."
Ocenjevanje tržno-komunikacijskih akcij bo 10. januarja 2017.