V letu, ko proslavlja svojo polnoletnost, SEMPL pripravlja številna presenečenja. Namesto "Early Birds" prijav organizatorji, v sodelovanju s trgovinami Lidl Slovenija, najavljajo štiri "specialne SEMPL" tedne.
V tem času vse udeležence namreč čakajo presenečenja in darilni paketi. SEMPL pripravlja prvič pakete za vse, ki bodo prvič sodelovali na tem največjem regijskem medijskem dogodku o trendih.
"Zahvaljujemo se vsem partnerjem, ki podpirajo naše smele ideje, nove in inovativne pristope, ki pomagajo k temu, da je SEMPL vsako leto bolj obiskan.Pripravljamo nov program, letos pa tudi posebna presenečenja za udeležence," je sporočila Valerija Prevolšek, direktorka konference.
Bil je že marsikaj – prerojen, zvest, zbujen, zvedav, zmagovalen in zabaven, ves čas pa je ostal zaprisežen trendom. Zdaj, ob svoji polnoletnosti, bo še bolj strokoven, razgiban in radoživ.
Konferenca medijskih trendov SEMPL, ki bo 24. in 25. novembra 2016 v Portorožu, je ena izmed redkih priložnosti, kjer lahko od mednarodno priznanih strokovnjakov, ki prihajajo z vsega sveta, izveste, kako ustvarjajo medijske trende, jim sledijo ali jih prilagajajo po svoji meri.
Če je bil v svojih otroških letih ozko usmerjen seminar za medijske načrtovalce, je do svojega najstniškega obdobja že prerasel v vodilno regijsko konferenco s področja marketinga, medijev in komuniciranja, ob svoji polnoletnosti pa v ospredje vse bolj postavlja razvoj, inovacije in nove tehnologije.