Na Slovenski cesti ob postaji Pošta v centru Ljubljane, kjer je prepoved prometa z osebnimi avtomobili, bo v kratkem pet glasbenih skupin ob določenih dnevih z zaslonov - citylight, ob improvizaciji, pelo mimoidočim, so sporočili iz Pivovarne Union.
Skupine Imperij, Sunshine&The Loud Clouds, MRFY, Mama rekla in Dandelion Children bodo ob prepevanju lastnih pesmi sproti pesnile besedila z improvizacijo, celoten proces pa bo viden na treh velikih zaslonih na Slovenski cesti in na spletni strani Pivovarn Union. V PU obljubljajo nagrade za mimoidoče, ki bodo sodelovali, zmagovalna skupina pa bo dobila plačan oglas z živo glasbo, ki bo predvajan 5.julija na POP TV.
Ljubitelje piva je sicer že v maju presenetila prenovljena komunikacija blagovne znamke Union, ki z osrednjo komunikacijsko platformo "Živijo, življenje" začenja pisati novo poglavje v pivski zgodovini.
V družbi Heineken, ki je leta 2015 postala večinski lastnik Pivovarne Union, so se namreč odločili, da blagovno znamko Union prenovijo, saj v njej vidijo strateški potencial za prihodnost. Pri tem so za ustvarjanje nove komunikacijske platforme izbrali agencijo Pristop.
Nova strategija izhaja iz dejstva, da se Union že več kot 150 let ustvarja v osrčju Ljubljane. Nagovarjati želi predvsem mlade od 25 do 35 let, ki si želijo živeti življenje tukaj in zdaj. Če se Union že od nekdaj ponaša s predanostjo in strastjo, pa novo zgodbo prevevata drznost in odprtost, ki sta postali osrednji vrednoti znamke.
Platforma "Živjo, življenje" je luč sveta ugledala z duhovito reinterpretacijo dveh znamenitih mitoloških in literarnih junakov, kralja Matjaža in povodnega moža. Ta obujena v sedanjost v zanimivih zapletih novemu življenju nazdravita v osrčju Pivovarne Union – v njeni znameniti pivnici.
"Z novo zgodbo 'Živjo, življenje' smo si želeli odpreti novo poglavje te močne slovenske blagovne znamke ter Union umestiti v polje drzne pojavnosti, ki bo za uporabnike zanimivo, drugačno in tudi zelo urbano,"je novo platformo komentiral Rumen Kolev, član uprave za marketing.
Tudi Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor Pristopa in avtor kampanje, je njen nastanek pospremil s spodbudnimi besedami.


