
Pred nakupom raziskujemo na računalnikih in "mobilcih"
Slovenija
17.06.2016
Podatki raziskave Shopper’s Mind – sMind so pokazali, da sodobni slovenski potrošniki vse bolj preudarno nakupujejo in v procesu raziskovanja pred nakupom za iskanje relevantnih informacij uporabljajo več različnih naprav.
Piše: Gea Verderber
Med napravami lahko naštejemo računalnik, tablico, mobilni telefon ter kombinacije le-teh. Še vedno prevladuje uporaba računalnika, vendar v procesu raziskovanja vse bolj pridobiva na pomembnosti kombinacija računalnika in pametnega telefonom. Potencial mobilnih naprav tako izkoriščamo predvsem v procesu informiranja, ne pa toliko v procesu nakupovanja.

ZA TRGOVCE JE V TEM TRENUTKU KLJUČNO, DA ZNAJO SVOJO PONUDBO NA USTREZEN NAČIN PRIKAZATI TUDI NA MOBILNIH NAPRAVAH
Čeprav je zadnji nakup na mobilnem telefonu opravilo samo 6 % slovenskih uporabnikov interneta, smo Slovenci po podatkih raziskave Consumer Barometer na približno enaki ravni kot številne druge EU države, na primer Nemčija.
V prihodnje pri sMindu pričakujejo pospešen razvoj mobilnih uporabniških tehnologij ter posledično nakupov, opravljenih na ta način.


