Mentorji in študenti fakultet v projektu prepoznavajo odlično spodbudo razvoju novih znanj in iznajdljivosti, zato se je letos natečaju pridružila še ena slovenska izobraževalna ustanova, in sicer GRM Novo mesto – center biotehnike in turizma. Začenja se četrti natečaj Lidlov mladi vinar
Slovenija
09.06.2016
Z zaključkom prijav na že četrti natečaj za študente vinarstva in vinogradništva Lidlov mladi vinar se tudi letos začenja prav poseben izziv študentom na področju nege trte in pridelave prvega mladega vina.
Mentorji in študenti fakultet v projektu prepoznavajo odlično spodbudo razvoju novih znanj in iznajdljivosti, zato se je letos natečaju pridružila še ena slovenska izobraževalna ustanova, in sicer GRM Novo mesto – center biotehnike in turizma. Poleg ekipe dolenjskih študentov se bodo za naziv Lidlov mladi vinar tokrat potegovale še ekipa Fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede Univerze v Mariboru, tri ekipe študentov ljubljanske Biotehniške fakultete in ekipa Visoke šole za vinogradništvo in vinarstvo Univerze v Gorici.
Ekipe se bodo skozi projekt Lidlov mladi vinar že četrto leto zapored pomerile v pridelavi in negi vina ter pripravi trženjsko marketinške naloge o svojem vinu. V prvem delu bodo študenti izkazali dobršno mero vztrajnosti in pridnosti, v drugem pa bodo lahko izrazili svojo kreativnost ter trženjska znanja, ki so danes nujna za uspešen nastop na trgu.
Letos bodo ekipe prvič tudi same izbirale, katero vino bodo pridelovale. Mlada vina bo tokrat ocenjevala strokovna komisija osrednjega vinskega dogodka pri nas – Slovenskega festivala vin, trženjsko zgodbo pa komisija komunikacijskih in marketinških strokovnjakov. Naj spomnimo, lani je šla zmaga ekipi Lanthierijeve zvezde Visoke šole za vinogradništvo in vinarstvo Univerze v Gorici, ki so pridelovali mlado vino sorte zelen.
V Lidlu Slovenija natečaj vsako leto nadgradijo z novostmi, kot so izboljšane nagrade, vpeljava novih izobraževalnih delavnic za študente in podobno. Želijo namreč, da študenti skozi sodelovanje v natečaju pridobijo čim več izkušenj in novega znanja. Kar šest ekip visokošolskih ustanov, skupno 34 študentov, se bo letos potegovalo za strokovno ekskurzijo v tujo vinorodno deželo in finančno nagrado za vse člane ekipe.
Strokovno ekskurzijo bo za zmagovalce organiziral Lidl Slovenija, kot lani pa se je kot partner v projektu pridružilo tudi podjetje P&F Wineries Jeruzalem Ormož, ki prispeva finančno nagrado za zmagovalce ter organizira delavnico na temo trženja vin ter ogled procesa dela v svoji vinski kleti za vse udeležence.
Kljub temu sodelovanje v projektu študentom ne prinaša le dobrih nagrad, ampak predvsem možnost, da pridobijo dragocene izkušnje pri pridelavi in negi vina "od trte do soda", na delavnicah v okviru projekta usvojijo nove trženjske veščine ter se hkrati povežejo z gospodarsko družbo in pridobljena znanja preizkusijo tudi v praksi.


