Na včerajšnji novinarski konferenci so v DMS predstavili vseh devet finalistov letošnje nagrade marketinška odličnost.Nagrade za najboljša podjetja v posamezni kategoriji in velika nagrada marketinška odličnost 2016 bodo podeljene danes ob 21. uri v Grand hotelu Bernardin v Portorožu, ob zaključku uvodnega dne 21. Slovenske marketinške konference.
Letošnja Slovenska marketinška konferenca poteka danes in jutri v Portorožu, skozi več kot 15 primerov dobre prakse pa bodo pokazali kako postati dirigent poslovanja svojih znamk, izdelkov ali podjetij.
Žirija nagrade marketinška odličnost Društva za marketing Slovenije (DMS) je predstavila utemeljitve izbora finalistov. Nagrada sodi v vrsto prizadevanj in izobraževanj DMS za dvig ravni marketinške naravnanosti v slovenskih podjetjih, ne glede na velikost in dejavnost. Njeni učinki se bodo pokazali v prihodnjih letih.
· Kategorija mala in srednja podjetja, B2B in B2C segment:
LUMAR d.o.o., Ig, MEDEX d.o.o., Ljubljana in ŠPICA INTERNATIONAL d.o.o., Ljubljana.
· Kategorija velika podjetja, glavnina poslovanja v B2B in B2B2C segmentu:
ADRIA MOBIL, d.o.o., Novo mesto, KRKA, d.d., Novo mesto in RENAULT NISSAN SLOVENIJA, d.o.o.
· Kategorija velika podjetja, glavnina poslovanja v B2C segmentu:
LIDL Slovenija d.o.o. k.d., SI.MOBIL, d.d. Ljubljana in ZAVAROVALNICA TRIGLAV, d.d. Ljubljana.
Predsednik DMS Darko Dujič (na sredini na fotografiji) je ob tem povedal: "Marketing je sinonim za timsko delo, za povezano in soodvisno delovanje vseh organizacijskih enot v podjetju. Zato je nagrada priznanje organizaciji, ki zna to prepričanje vpeti v celoten sistem podjetja, na vse ravni delovanja in odločanja. Prepričan sem tudi, da je timska nagrada motiv prejemnikom za še bolj dosledno delovanje po principih marketinga, hkrati pa vse bolj postaja vzvod in zgled za spremembe tudi v tistih podjetij, ki tega koraka še niso do konca opravila ali so na to pot šele stopila."
"Izbor je rezultat temeljitega in zahtevnega preverjanja, saj je bilo v prvi fazi selekcije, v sodelovanju s podjetjem Bisnode, izbranih okoli 2000 podjetij, ki so se jim na podlagi modificiranega Bisnode Success Indeksa upoštevale utežene točke glede na prihodke od prodaje, rast prihodkov od prodaje, profitna marža, dodana vrednost na zaposlenega in uspešnost glede na dejavnost. Med temi je prvostopenjska komisija izbrala 117 takih, ki so ustrezali standardom uspešnosti podjetij. Tem podjetjem je bil poslan vprašalnik, v katerem so lahko opisali svoje udejanjanje marketinške naravnanosti v poslovanju. Na osnovi prejetih vprašalnikov je drugostopenjska širša komisija ocenila njihov dejanski celostni marketinški doprinos v poslovanje podjetja. Vsi finalisti so v vsakem pogledu več kot upravičeni do nagrade marketinška odličnost", je ob predstavitvi kriterijev izbora dodala podpredsednica DMS, Aleksandra Brank.
Zaradi nekaj manjšega števila prijav v dveh kategorijah malih in srednjih podjetij in ohranjanja visoke stopnje konkurenčnosti, je komisija kategoriji B2B in B2C segmentov združila v eno.


