Konferenca medijskih trendov SEMPL, ki bo 24. in 25. novembra 2016 v Portorožu, je ena izmed redkih priložnosti, kjer lahko od mednarodno priznanih strokovnjakov, ki prihajajo z vsega sveta, izvedo, kako ustvarjajo medijske trende, jim sledijo ali jih prilagajajo po svoji meri. Če je bil v svojih otroških letih ozko usmerjen seminar za medijske načrtovalce, je do svojega najstniškega obdobja že prerasel v vodilno regijsko konferenco s področja marketinga, medijev in komuniciranja, ob svoji polnoletnosti pa v ospredje vse bolj postavlja razvoj, inovacije in nove tehnologije.
SEMPL je letos dobil novo, poletno razgibano podobo, povsem ustrezno vzdušju, ki vlada na tej najodličnejši konferenci medijskih trendov v regiji. Saj veste, kar se zgodi v Portorožu, ostane ... No, morda ne ravno v Portorožu, ker tega, kar boste doživeli na SEMPL-u, ne boste mogli zadržati zase, pravijo organizatorji z naslednjim dopisom...
Kako tudi bi, če pa se dobro zavedate, da na toliko navdušujočih predavateljev, ki vas spodbudijo k drugačnemu načinu razmišljanja, toliko možnosti za druženje s podobno mislečimi (in željnimi dobre zabave) ter toliko inovativnih sponzorskih aktivnosti lahko naletite le na SEMPL-u.
Prav to, močna identiteta blagovne znamke SEMPL in visoka prepoznavnost dogodka, je v središču nove celostne podobe, katere gradnji so se skrbno posvetili v marketinški agenciji Futura DDB.
"Uporabniki namreč vedo, kaj lahko pričakujejo od SEMPL-a, njihova pričakovanja pa so v mnogih primerih povezana tudi z njihovimi osebnimi izkušnjami," je – verjetno tudi na lastni koži – izkusil Robert Križmančič, art direktor v Futuri DDB.