SLO bocni levo
SLO bocni desno

V Amsterdamu še danes sejem PLMA tudi s slovensko udeležbo

Slovenija

25.05.2016

Sejem PLMA (World of Private Label) poteka že 30 let in združuje trgovce in proizvajalce, ki si na tem mestu izmenjujejo izkušnje, kontakte ter ideje. Iz Slovenije sodelujejo letos tri podjetja: Tosama, AD Vita d.o.o. in Piskar d.o.o. Nekaj je predstavnikov tudi iz regije, največ iz Srbije (17 proizvajalcev), iz Hrvaske 11, iz Makedonije 5 in Kosova 2.

Na sejmu PLMA 2016, ki poteka od 22. do 25.maja v RAI izložbenem centru v Amsterdamu se na več kot 4.300 m2 izložbenega prostora razstavljalci predstavljajo v 60-tih nacionalnih in regionalnih paviljonih.Na zgornji fotografiji predstavniki podjetja Tosama, ki jih vodi direktorica Mojca Šimnic Šolinc.

Na spodnji fotografiji so predstavniki podjetja Piskar in izložbeni prostor podjetja AD Vita d.o.o v Amsterdamu.

Proizvodni program na sejmu predstavljajo prehranski I in neprehranski proizvodi, predstavljene so kategorije svežega, zamrznjenega, sušenega in predelanega sadja in zelenjave, mesnih izdelkov, mlečnih in konditorskih proizvodov, peciva, dodatkov k jedem, alkoholnih in brezalkoholnih pijač, kozmetike, proizvodov za gospodinjstva, vrt itd.

PLMA je mednarodna sejemska manifestacija blagovnih znamk (private label – PL), ki že več kot 30 let zbira največje trgovinske verige, proizvajalce (PL) itd. in jim omogoča polno podporo v iskanju skupnega interesa, "plasmaju" novih proizvodov, doseganju poslovnih kontaktov in odkrivanju novih idej za omogočanje uspeha njihovim (PL) programom.

Razstavljalci opravljajo promocijo proizvodov za povečevanje izvoza, predvsem v Evropsko unijo, imajo kontakte z dobavitelji in predstavniki velikih maloprodajnih trgovinskih verig ter možnost dogovora  o različnem sodelovanju, prisoten pa je tudi InStore.