SLO bocni levo
SLO bocni desno

Lidl zaključil glasovanje v projektu Jogurteka

Slovenija

20.05.2016

Zaključilo se je spletno glasovanje za najboljših pet predlaganih okusov jogurtov v okviru edinstvenega projekta Jogurteka.
 
Svoj glas je oddalo več kot 1200 ljubiteljev jogurta, ki so izmed 30 predlogov izbrali pet finalistov. Te bosta Lidl Slovenija in Mlekarna Celeia ponudila v pokušino že v začetku poletja.

Trideset zanimivih in svežih kombinacij okusov jogurtov je predstavljalo ožji izbor, ki jih je komisija s kulinarično blogerko Urško Fartelj izbrala v minulem tednu izmed več kot 10.000 prispelih predlogov. Ljubitelji jogurta so na omrežju Facebook izbrali pet finalistov – izbrani okusi jogurta pa so naslednji:

- navadni jogurt s kokosom in vaniljo,
- čokolada s pomarančo in cimetom,
- limeta s pistacijo in meto,
- čokolada s kokosom in rumom ter
- bela čokolada s kokosom in vaniljo.

Ljubitelji jogurta bodo imeli glavno besedo tudi pri izboru zmagovalnega okusa. Lidl Slovenija in Mlekarna Celeia bosta teh pet okusov namreč testno pripravila in se z njimi v začetku poletja odpravila na gostovanje po Sloveniji.
 
Jogurteka na kolesih bo ponujala mimoidočim, da jogurte poskusijo in z oddajo žetona glasujejo za svoj najljubši okus. Lidl Slovenija bo v sodelovanju z Mlekarno Celeia okus jogurta, ki bo na tak način zbral največ glasov, že to jesen postavil na police svojih trgovin po vsej Sloveniji.
 
O projektu Jogurteka

Lidl Slovenija, ki uspešno sodeluje z več kot 70 slovenskimi dobavitelji, je v sodelovanju z Mlekarno Celeia ustvaril projekt, v katerem spodbuja navdih pri svojih kupcih in ljubiteljih jogurta.  Ljubitelji jogurta so v prvi fazi konec aprila 2016 prek spletne aplikacije pripravljali svoj jogurt z navdihom. Spletna aplikacija je omogočala izbor različnih kombinacij okusov. Med osnovnimi okusi so lahko uporabniki izbrali med čokoladnim, kavnim, karamelnim, sadnim ali navadnim jogurtom. Temu so lahko dodali eno izmed 13 sestavin, kot so mandeljni, orehi, makova semena, lešniki, piškotki, kokos, pistacije in drugi. Na koncu pa za "piko na i" še katerega izmed 11 dodatkov, kot je vanilja, rdeče vino, zeleni čaj ali kardamom.

Sodelujoči so oddali več kot 10.000 predlogov jogurtov, od tega kar 1.500 unikatnih kombinacij. Komisija, sestavljena iz predstavnikov podjetij Lidl Slovenija in Mlekarna Celeia ter kulinarične blogerke Urške Fartelj, je nato izbrala 30 najboljših okusov. Med njimi so ljubitelji jogurta s pomočjo aplikacije izglasovali 5 finalistov, ki jih bo Lidl Slovenija v sodelovanju z Mlekarno Celeia do začetka poletja tudi testno pripravil. Ti testni jogurti bodo v poletnih mesecih na voljo za pokušino v več slovenskih mestih, za najljubšega pa bo mogoče oddati tudi glas. Zmagovalni jogurt bo mogoče potem jeseni kupiti v trgovinah Lidla Slovenija.