SLO bocni levo
SLO bocni desno

Lidl Slovenija in Mlekarna Celeia z novim okusom jogurta

Slovenija

22.04.2016

 "Ujemi svoj navdih in ustvari nov jogurt," se imenuje akcija Lidla Slovenije in Mlekarne Celeia, ki bosta s pomočjo uporabnikov spleta pripravila nov okus jogurta.

Začel se je projekt Lidlova JOGURTeka, s katerim Lidl Slovenija v sodelovanju z Mlekarno Celeia vabi vse ljubitelje jogurta k ustvarjanju novega, edinstvenega okusa. S svojo navdihujočo kombinacijo sestavin bodo uporabniki v spletni aplikaciji zamešali jogurt po svojem okusu. Izmed vseh predlaganih okusov bosta Lidl Slovenija in Mlekarna Celeia ustvarila jogurt, ki se bo jeseni znašel na Lidlovih policah. Aplikacija je dostopna na povezavi www.lidlovajogurteka.si.

Lidl Slovenija, ki uspešno sodeluje z več kot 70 slovenskimi dobavitelji, je v sodelovanju z Mlekarno Celeia ustvaril projekt, s katerim želi svoje kupce povabiti k ustvarjanju edinstvenega jogurta na slovenskem trgu. Med predlogi, ki jih bodo sodelujoči z uporabo aplikacije (www.lidlovajogurteka.si) oddali do konca aprila, bo strokovna komisija, ki jo sestavljajo predstavniki obeh podjetij, pa tudi blogerka Urška Fartelj (blog 220 stopinj poševno), najprej izbrala 20 najboljših predlogov. Med njimi bodo lahko spletni uporabniki izglasovali 5 favoritov, ki jih bodo testno pripravili v Mlekarni Celeia. Ljubitelji jogurta jih bodo nato lahko okusili še v živo v potujoči Lidlovi JOGURTeki in o zmagovalnem jogurtu odločali z glasovanjem.

"Naši kupci so naš navdih. Cenimo njihovo mnenje in zato oblikujemo svojo ponudbo tudi po njihovih željah. V sodelovanju s slovenskim partnerjem, Mlekarno Celeia, smo pripravili projekt, ki bo kupcem dal možnost, da ujamejo sami ustvarijo navdihujoč izdelek, ki jih bo jeseni pričakal na naših policah," je o projektu povedal Andrej Vouk, direktor nabave v podjetju Lidl Slovenija.

Odlično sodelovanje je navdih

Projekt je plod odličnega sodelovanja skrbnega trgovca s kakovostno slovensko mlekarno. "Na povabilo za sodelovanje pri tako inovativnem projektu smo se z veseljem odzvali," je povedala Darja Teržan, vodja strateškega marketinga in razvoja v Mlekarni Celeia in dodala: "S podjetjem Lidl Slovenija imamo vzpostavljeno izjemno dobro sodelovanje, ki se je v zadnjem letu močno okrepilo. Trenutno potekajo dogovori v segmentu sirov, mlečnih izdelkov (mleka in jogurtov), smetane in mlečnih desertov. Še posebej veseli pa smo, da naši pogovori tečejo tudi v smeri širitve na hrvaški trg. Lidl Slovenija je za Mlekarno Celeia pomemben poslovni partner, ki prispeva k razvoju in širitvi našega podjetja."

Lidl Slovenija z Mlekarno Celeia sodeluje od 2012 in danes v svojih trgovinah po Sloveniji pod lastno blagovno znamko Pilos ponuja sveže mleko in mlečne izdelke Mlekarne Celeia iz 100-odstotno slovenskega mleka. Tudi sicer Lidl Slovenija dobro sodeluje z več kot 70 slovenskimi dobavitelji, med katerimi so tudi Žito, Celjske mesnine, Panvita, Pivka perutninarstvo, Lušt in drugi. Nekaterim med njimi je podjetje v zadnjem letu odprlo vrata tudi na tuje trge.