Njihov nabor blagovnih znamk sestavljajo še koli Hoopcola in RC Cola, sadne pijače znamk Jupi, Paola, Jupik, Snipp, mineralne vode Rajec, Rajec Bylinka in Arctic, pijača na podlagi grozdja Vinea in tonik Chito. So tudi distributerji za pijačo Orangina in vodo Evian, v februarju pa so kupili brezalkoholni program hrvaškega Badla, ki je zaradi nedonosnosti opustil proizvodnjo brezalkoholnih pijač. Kofola je tako dobila še tri blagovne znamke: Naro, Inko in Vočka.
21. maja se bo ob 9. uri v Radencih pred hotelom Radin začel 36.maraton treh src, prijave pa so možne do 5.maja.V pričakovanju rekordne udeležbe na novi progi preko dveh držav.
Predsednik uprave Radenske, Marian Šefčovič, je poudaril, da je tako dolgotrajno partnerstvo prava redkost tudi v svetovnem merilu. "Radenska je vedno bila in še naprej ostaja velika podpornica slovenskega športa in športnikov, saj pri športu brez velikega srca prav tako ne gre. Izjemno me veseli, da lahko ob že 36. Maratonu treh src ponovno pokažemo, kako predani smo v Radenski tej prireditvi in kako zavezani smo promociji zdravega načina življenja. Naša osredotočenost na podporo športu in športnikom se ne bo spremenila, saj si tudi novi lastniki Radenske, skupina Kofola, prizadeva za zdrav način življenja ter na Češkem, Slovaškem in Poljskem podpira kar okoli dvajset različnih tekaških prireditev in kopico drugih športnih aktivnosti, organizacij in tekmovalcev."
"V organizacijskem odboru 36. Maratona treh src smo zelo veseli, da smo letos s progo, ki bo v soboto, 21. maja, kar štirikrat prečkala mejo med Slovenijo in Avstrijo, uspeli uresničiti željo mnogih tekačev po enem samem krogu," je o bistveni novosti najbolj srčnega športnega dogodka v Sloveniji dejal Boštjan Gerlec, predsednik organizacijskega odbora.
Prijave na Maraton treh src, ki že 36 let poteka pod okriljem Radenske, bodo na spletni strani www.maraton-radenci.si odprte še do 5. maja, prijava pa bo seveda mogoča tudi še na dan prireditve.
Najbolj oprijemljiv dokaz, da je bila odločitev za novo traso pravilna in da je nova proga privlačna, pa je že zdaj bistveno večje število prijav kot v enakem obdobju lani.
Organizatorji zato pričakujejo rekordno udeležbo in čudovit tekaški praznik na maratonu, ki slovi po neverjetnem vzdušju. K slednjemu pomembno prispevata dolgoletna podpora Radenske ter okoli 900 prostovoljcev, kar predstavlja skoraj polovico vseh prebivalcev Radencev.
| Kofola nadaljuje poslanstvo Minilo je leto odkar je novi večinski lastnik Radenske, ene najbolj prepoznavnih slovenskih blagovnih znamk, češka Kofola, velikan pijač srednje in vzhodne Evrope, ki bo tako z veseljem nadaljevala tudi tradicijo prepoznavnega Maratona treh src. Skupina Kofola zaposluje okoli 2000 ljudi, razpolaga pa s sedmimi proizvodnimi obrati na Češkem, Slovaškem in Poljskem. Njena najbolj znana pijača je kofola, češki odgovor na kokakolo. |


