V Portorožu se je zaključila že 19. Slovenska konferenca o odnosih z javnostmi, katere rdeča nit je bilo sodelovanje.Kaj nas je naučila?
V Portorožu je 15. in 16.aprila potekala že 19. Slovenska konferenca o odnosih z javnostmi, katere rdeča nit je bilo sodelovanje. Približno 200 strokovnjakov in komunikatorjev je v okviru šestih tematskih sklopov prisluhnilo več kot štiridesetim uglednim govorcem iz Slovenije in tujine ter identificiralo ključne izzive in priložnosti v prihodnosti odnosov z javnostmi. Kot vsako leto so na konferenci podelili tudi nagrade Prizma.
Nagrado Primus za najboljšega komunikatorja med slovenskimi menedžerji pa je prejel Marjan Fank, generalni direktor Policije.
Prav tako je bila podeljena tudi nagrada za prostovoljko leta, ki je letos pripadla Niki Grašič,predsednici Študentske sekcije Slovenskega društva za odnose z javnostmi.
Za najpomembnejšega se je izkazal že prvi tematski sklop konference, v katerem je Ben Levine (na fotografiji), priznan britanski strokovnjak in podpredsednik Ketchum Global Research & Analytics tima, spregovoril o neučinkovitosti prevladujočih načinov merjenja vrednosti komuniciranja.
Strokovnjaki se strinjajo, da protivrednost medijske objave (AVE) daje lažen občutek dosežkov ter nima nič opraviti z doseganjem poslovnih in komunikacijskih ciljev. Tako enega največjih izzivov komunikatorjev v bližnji prihodnosti predstavlja sledenje načinom merjenja komuniciranja, ki so usklajeni z barcelonsko listino in v to prepričati tudi vodilne v organizacijah. Prvi dan konference je goste nagovoril tudi Klavs Valskov, vodja znamke pri General Electric Oil & Gas in predsednik IABC EMENA, ki je naslovil vlogo internega komuniciranja in njegove dodane vrednosti za organizacije. Poleg tega se je na podlagi predavanja tiskovne predstavnice Informacijske pisarne Evropskega parlamenta v Sloveniji razvil tretji sklop, ki je naslovil nove dimenzije učinkovitosti in uspešnosti komuniciranja s pomočjo digitalizacije.
Drugi dan konference so komunikatorji sodelovali v tematskih sklopih o skladnosti poslovanja organizacij in s tem povezanem komuniciranju, veliko pozornosti pa je pritegnila okrogla miza o medijskih spremembah in spremembah v medijih. Sodelujoči so spremembe v medijih povezali tudi s spremembami v odnosih z javnostmi in analizirali spreminjajoči se medsebojni odnos obeh strok. V zaključnem tematskem sklopu so priznani slovenski strokovnjaki spregovorili o pravici do obveščenosti in zasebnosti v javnem komuniciranju.
Kot je že v navadi, je Slovensko društvo za odnose z javnostmi tudi letos na SKOJ-u podelilo nagrade Prizma in nagrado Primus. Nagrado Prizma 2015 za odličnost komunikacijskih projektov so v posameznih kategorijah prejeli BTC Ljubljana in agencija Pristop, Renault Nissan Slovenija, Lidl Slovenija in agencija Taktik, Gorenje Surovina ter Zavarovalnica Triglav, nagrado Primus 2015 za najboljšega komunikatorja med slovenskimi menedžerji pa je prejel Marjan Fank, generalni direktor policije.
Posebno nagrado za izjemno prepoznavnost, učinkovitost in kreativnost je prejel zavod Muzeji in galerije mesta Ljubljane za projekt "Muzej v malem – Emona se vrača". Nika Grašič, predsednica Študentske sekcije Slovenskega društva za odnose z javnostmi, pa je prejela nagrado za prostovoljko leta 2015.


