Nagrade Prizma, ki jih Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS) podeljuje komunikacijskim projektom za odličnost v odnosih z javnostmi, so bile podeljene v petih kategorijah. Prizmo za celovit komunikacijski program pri projektu Kolesarska zgodba BTC - Program spodbujanja kolesarjenja v Sloveniji, ki je uspešno spodbudil kolesarjenje in kolesarske navade Slovencev ter približal kolesarstvo ženskam in zaposlenim v BTC-ju, sta prejeli Sara Bogomolec iz družbe BTC Ljubljana in Milena Prša iz agencije Pristop (na fotografiji).
Za program upravljanja sprememb si je Prizmo prislužila družba Renault Nissan Slovenija. Družba Lidl Slovenija in agencija Taktik sta s premišljenim strateškim načrtovanjem in izvedbo nadgradila program Lidlov mladi vinarter si s tem prislužila Prizmo v kategoriji specifični komunikacijski programi. Nagrajenca sta v letu 2015 še večje število študentov obogatila z izkušnjo pridelave vina pod strokovnim vodstvom, jim omogočila nove komunikacijske kanale in jih spodbudila h kovanju tržno-komunikacijskih zgodb.
Petra Žunkovič in Ajda Pleterski iz družbe Gorenje Surovina sta dobitnici Prizme v kategoriji program družbene odgovornosti - neprofitna kampanja. Zahvaljujoč racionalni porabi sredstev, učinkovitemu spletnemu nastopu in odnosom z mediji je vsa zbrana sredstva v sklopu akcije Čisto veselje, namenjene zbiranju odpadnih surovin, primernih za predelavo, prejela Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje. Prizma za uporabo komunikacijskih veščin, orodij in medijev je prešla v roke Saše Sever in Zavarovalnice Triglav, kjer so s prepletom internih medijev dali aktualen pečat tudi povsem klasičnim komunikacijskim orodjem in tako povečali zadovoljstvo svojih zaposlenih.
Slovensko društvo za odnose z javnostmi je na letošnjem SKOJ-u podelilo tudi posebno nagrado za izjemno prepoznavnost, učinkovitost in kreativnost. Dobitnici Nika Damjanovič in Maja Kovač iz zavoda Muzeji in galerije mesta Ljubljane sta priznanje prejeli za projekt Muzej v malem - Emona se vrača. V sklopu projekta je skupina otrok pod muzejskim mentorstvom aktivno in samostojno soustvarila muzejske vsebine. Komunikacijska učinkovitost in ustvarjalnost zavoda sta povečali obisk družin ter zanimanje šol za sodelovanje in ustvarili pomembno povezavo med muzeji, šolami in mladimi.
Nagrado Primus si je za odgovorno in strokovno delo na področju komuniciranja prvič v zgodovini prislužil menedžer, ki prihaja iz javnega sektorja. Marjan Fank, generalni direktor Policije, je s svojim načinom komuniciranja dvignil raven javnega komuniciranja in postavil merilo celotnemu javnemu sektorju.
Prizma je nacionalna strokovna nagrada, ki jo PRSS od leta 2000 podeljuje slovenskim organizacijam za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi. Nagrada Primus je edino strokovno slovensko priznanje, ki prepoznava ter nagrajuje najboljše komunikatorje med slovenskimi menedžerji. Slovensko društvo za odnose z javnostmi jo od leta 2000 podeljuje skupaj z Gospodarsko zbornico Slovenije in Združenjem Manager.
Več informacij o nagradah in konferenci na www.skoj.si.


