SLO bocni levo
SLO bocni desno

Argeta se je v Avstriji še utrdila na prestolu

Slovenija

13.04.2016

Panel trgovin tržnoraziskovalne agencije Nielsen kaže, da je Argeta v letu 2015 v Avstriji še okrepila svoj tržni delež, tako vrednostno, kot količinsko. Utrdila se je kot tržni vodja z 32,9-odstotnim količinskim tržnim deležem oziroma 33,9-odstotnim vrednostnim tržnim deležem. ​

Lanskoletne promocijske aktivnosti so dosegle svoj namen in so poleg kokošjih spodbudile prodajo tudi drugih okusov Argete. Med petimi najbolje prodajanimi paštetami v Avstriji je Argeta kar na prvih štirih mestih – Argeta Kokošja, Argeta Halal, Argeta Tuna in Argeta Junior. Peti je izdelek avstrijskega proizvajalca Inzersdorfer.

"Noben uspeh ne pride čez noč. Tudi mi smo blagovno znamko Argeta v Avstriji in v Švici kar nekaj let potrpežljivo gradili. Brez vizije in poguma ni šlo. Vložili smo veliko dela, znanja in sredstev, da smo naredili korak iz etno trgovin v velike trgovske verige, tam pa prepričali potrošnike, da so Argeto poskusili. Danes ima Argeta v Avstriji odlično distribucijo, prisotna je v prodajalnah vseh ključnih kupcev, izpeljali pa smo tudi že prvo oglaševalsko kampanjo.  Naši načrti so smeli. Avstrijski trg nam predstavlja uspešen model, način in referenco, kako uspeti na drugih trgih Stare Evrope, kamor neustavljivo ciljamo," je ob tem dejal Enzo Smrekar, glavni direktor Strateškega poslovnega programa Namazi v Atlantic Grupi.

V Atlantic Grupi so zelo ponosni na dosežene rezultate v Avstriji, saj jih dopolnjujejo visoki, največkrat vodilni položaji Argete na trgih regije, trdno 2. mesto na švicarskem trgu in prodor na druge evropske trge. Usmerjeni so k intenzivni internacionalizaciji in si od korenite reorganizacije distribucije Atlantic Grupe, ki je konec lanskega leta prinesla tudi ustanovitev lastnih distribucijskih podjetij v Avstriji in Švici, obetajo nadaljnjo rast, ne samo za Argeto, temveč tudi za Cedevito, Donat Mg in Bakino tajno.