Sedem stvari, za katere organizatorji obljubljajo, da jih boste lahko slišali samo na VKC so (prijavite se tukaj):
- 1. Po skoraj 300 neuro-marketiško izmerjenih video-oglasi je jasno - oglasi ne bodo nikoli več enaki!
2.Kako neuro spreminja potek kreative?
- 3. Zakaj so "jumbo-plakati” v regiji so drugačni? Nekateri od vas že pridno uporabljate nekatera pravila pri postavitvi vizualov.
4. Najnovejša spoznanja pri razvoju sistemov zvestobe za storitveno in proizvodnjo dejavnost. Ste vedeli, da velikanske investicije v IT sploh niso več potrebne?
5. Kaj je to marketing automation in zakaj je dolgoročno profiliranje potrošnikov morda celo bolj relevantno od klasičnega lead-generation-a?
6. Kako bo leto 2016 popolnoma spremenilo razumevanje in izvajanje zadovoljstvenih raziskav in kako se bo izvajanje preselilo? Po več kot 50 postavljenih arhetipskih znamkah je jasno - arhetipske znamke so must! Korak naprej je jasna identiteta znamke in kako to definiramo z Valiconovim "brand-flowerjem”.
7. In seveda, kdo se je vozil v avtobusu v legendarnem filmu "Ko to tamo peva" brez vozovnice...



Jutri dopoldan bo agencija Valikon na svojem sedežu v Ljubljani organizirala konferenco, na kateri bodo predstavili svoja dognanja v zadnjih dveh letih.