SLO bocni levo
SLO bocni desno

Mediana: "Večina pripravljena plačati več za okolju prijazne izdelke"

Slovenija

25.03.2016

Študija Mediane razkriva, da 7 odstotkov tistih, ki jih skrbi onesnaženost in nasičenost z avtomobili, ne bi bilo pripravljenih plačati več za okolju prijazne izdelke.
 
Mediana TGI (Target group index) je največja neodvisna licenčna mednarodna raziskava v Sloveniji, ki jo izvajajo kontinuirano od leta 2000. Ponuja najbolj natančen in kompleksen opis značilnosti ciljnih skupin (o uporabi izdelkov blagovnih znamk, stališč potrošnikov, njihovih prostočasnih dejavnosti in nakupnih navadah, branosti, poslušanosti, gledanosti in spremljanju drugih medijev, razširjenih sociodemografskih značilnosti posameznikov).

Omogoča zmanjšanje tveganj ob sprejemanju poslovnih in marketinških odločitev. in se izvaja v več kot 60 državah po svetu ter preverja več kot 5.000 blagovnih znamk, 400 skupin proizvodov/storitev.
 
V raziskavi o odnosu kupcev do okolju prijaznih izdelkov so, tako kot vsakič, preverjali območje Adria regije: Slovenija, Hrvaška, BIH, Srbija, Makedonija, Albanija. V raziskavi je sodelovalo 4011 oseb.