Vodilna tuja podjetja raznih panog dokazujejo, da virtualna resničnost postaja merilo za inovativnost in uspešnost podjetij. Znani so primeri, ko potrošniki lahko z očali, največ se za to uporabljata Google Cardboard in Oculuf Rift, preizkušajo pohodne čevlje v naravi, se odpeljejo na testno vožnjo novega avtomobila, vstopijo v računalniške igrice, se iz hotelske sobe odpravijo na drug konec sveta ali iz prve vrste opazujejo najnovejšo modno kolekcijo.
Tudi v Sloveniji smo bili med pionirji, ko smo tehnologijo uporabili na področju zabave in razvedrila (Planica Oculus Rift). Mlekarna Celeia pa tehnologijo zdaj kot prva prenaša na trg prehranskih izdelkov. S tem želi potrošniku dati edinstveno izkušnjo in poglobljeno spoznavanje jogurtov LCA, prvakov dobrega okusa. Že samo z eno žlico jogurta vas namreč odpelje prav na pašnike zelenih dolin. Senzorične degustacije bodo na voljo brezplačno po vsej Sloveniji, razpored lokacij pa lahko preverite na www.zelenedoline.si.
Mlekarna Celeia je inovativne degustacije izbrala za predstavitev v lončke polnjenih probiotičnih jogurtov LCA z izboljšano recepturo, ki pomaga prebavi.Alenka Krajnc,produktna vodja v Mlekarni Celeia:


