Razvoj mobilnih tehnologij pomembno spreminja vedenje potrošnikov. Po zadnjih podatkih SURS-a je v lanskem letu že skoraj polovica vseh uporabnikov interneta dostopala do spleta "on the go" prek pametnih telefonov, kar je 10 odstotnih točk več kot v 2014.

Mobilni telefoni so v tem pogledu prehiteli prenosnike, saj je lani le tretjina oseb, ki do spleta dostopajo na poti (izven doma ali pisarne), za to uporabljala prenosnik ali tablico.
Raziskovalni projekt
Spletni trgovec leta 2015 je pokazal, da pred nakupom za iskanje informacij na spletni strani trgovca mobilni telefon ali tablico uporablja že 42 % slovenskih uporabnikov interneta. Pri tem se je potrebno zavedati, da uporaba tabličnih računalnikov upada, in tako precejšen delež pade izključno na "mobilce".
Podobno ugotavlja raziskava Consumer barometer, ki kaže, da več kot tretjina Slovencev uporablja pametne telefone za primerjavo izdelkov, cen in specifikacij v nakupnem procesu, skoraj toliko jih v fazi raziskovanja na telefonu išče ideje za nakup.
Zadnji spletni nakup je na mobilnem telefonu opravilo 4 % slovenskih uporabnikov interneta, s čimer se uvrščamo nad nekatere EU države, na primer Nemčijo. Delež nakupov, opravljenih prek mobilnih naprav, se sicer razlikuje med posameznimi kategorijami izdelkov in storitev, v kategoriji mobilnih telefonov in pri nakupu vstopnic na primer znaša že približno desetino.
Rast odstotka mobilne internetne populacije
beležijo tudi na ceneje.si. Februarja lani je delež uporabnikov, ki pridejo na portal prek mobilnih naprav, znašal 15, danes že več kot 20 %, kar pomeni 33-odstotno rast na letni ravni. Številka je še višja v nekaterih kategorijah izdelkov, na primer v opremi za otroke.
Spletna stran Smind.si za konec navaja pet najpomembnejših razlogov, zakaj je za kupce vedno bolj pomembno organiziranje mobilne različice spletne trgovine:
- Informacije zahtevajo v čim krajšem času, obstajajo tudi statistike, ki kažejo, da nakupujejo bolj impulzivno.
- Na mobilnih napravah je opravljena že dobra četrtina vseh globalnih spletnih iskanj in dejstvo je, da so mobilne spletne strani postale enako, če ne celo bolj pomembne kot desktop različice.
- Desktop spletne strani, prikazane v mobilnih iskalnikih, so zelo neučinkovite pri konvertiranju obiskovalcev v kupce, medtem ko so rezultati neprimerljivo boljši pri mobilnih različicah spletnih strani s kakovostnimi CTA-ji.
- Vsebine, ki izgledajo super na desktopu, so lahko zelo težko berljive na mobilnih napravah. Če se morajo obiskovalci mučiti z nečitljivimi vsebinami in jih stalno približevati, zagotovo ne bodo vztrajali na vaši spletni strani. Posledično je lahko zapustna stopnja izjemno visoka.
- Če ponujate kakovostno uporabniško izkušnjo na mobilcih, lažje utrdite svojo blagovno znamko na trgu. V tem primeru obstaja večja verjetnost, da se bodo uporabniki vrnili na vašo spletno stran tudi prek desktopa.