Kot je povedal direktor Vinko Mandl, so zabeležili 2,8 milijona evrov prihodkov in okoli 8000 evrov dobička. Za vinarsko podjetje, ki je del ptujske perutninarske skupine in letos obeležuje 777 let zgodovine vinarstva v najstarejšem slovenskem mestu, je po Mandlovih besedah leto 2015 predstavljajo leto preobrazbe.Podjetje je junija lani med več kot 15.000 vzorci vin z vsega sveta na prestižnem mednarodnem ocenjevanju Decanter v Londonu prejelo prestižni naslov, tam pa so podelili zgolj 35 mednarodnih trofej za najboljša vina v posameznih kategorijah in ena od teh je pripadla tudi ptujski kleti za Pullus laški rizling 2012.
| Prisotni tudi čez "lužo": V Sloveniji jim gre najbolje v promet njihova tradicionalna znamka Haložan, med tujimi trgi pa so vse bolj prisotni v ZDA, ki je za njih količinsko in vrednostno najpomembnejši trg. Veliko prodajo tudi v Nemčiji in na Nizozemskem, kjer so vse bolj prisotni v verigah vinotek in pri specializiranih trgovcih, zanimajo pa jih tudi bolj oddaljeni trgi, kot sta Mehika in Kitajska. Za podjetje so zanimivi tudi trgi nekdanje Jugoslavije, zlasti Hrvaška po vstopu v EU. |


