SLO bocni levo
SLO bocni desno

6. konferenca Mystery Shopping: “Kvaliteta storitve v maloprodaji”

Slovenija

09.03.2016

Danes je v Ljubljani (dan po konferenci v Zagrebu) potekala 6. konferenca Mystery Shopping.

Namen letošnje konference je bil spregovoriti o dvigu kvalitete storitev predvsem na področju maloprodaje. Pridobljene informacije so aktualne tudi v drugih dejavnostih, katere boste lahko s pridom uporabljali.

V prvem delu so predstavili raziskavo GUEST 2015. Z analizo so primerjali maloprodajo in ostale dejavnosti, poseben poudarek je bil na ključnih segmentih in kje so še možnosti za izboljšave.
 
Nato se je predstavila gostja iz tujine, Veronica B. Karlsson, lastnica in direktorica podjetja Better Business World Wide, iz Švedske, ki se profesionalno ukvarja z izvajanjem Mystery Shoppinga že od leta 1995, prav tako je ena od ustanoviteljic in prva predsednica MSPA (Svetovnega združenja za Mystery Shopping).
 
Praktično uporabo Mystery Shoppinga v maloprodaji je predstavila predstavnica iz podjetja Metro d.d. (trgovine MANA), Barbara Birsa, vodja maloprodaje.
 
Praktično uporabo Mystery Shoppinga v maloprodaji je predstavil tudi predstavnik iz podjetja Tobačna 3DVA d.o.o. (trafike 3DVA), Boško Mastikosa, vodja maloprodaje.
 
V nadaljevanju konference je David Đukić, direktor Inštituta za profesionalno prodajo, pojasnil, kako kakovostni sistemi plačevanja prodajalcev vplivajo na prodajne rezultate in organizacijsko klimo.
 
Sledila je okrogla miza: "Kako opravljanje naloge vidi in doživlja skrivnostni kupec na terenu?", pogovor s pravimi skrivnostnimi kupci.
 
Zadnje predavanje konference je imel Janez Hudovernik, direktor podjetja Pro Acta d.o.o. Povedal je , kako lahko z analizami DISK ugotovimo primerni vedenjski potencial kandidatov za delovna mesta v prodaji in nam pokazal tri korake za izboljšanje komunikacije v prodaji po metodi DISK.V zaključku konference so razglasili prejemnike priznanja projekta "Zvezda skrivnostnega nakupa".