PREBIVALCI SLOVENIJE DRUŽBO ZAZNAVAMO KOT BOLJ KONSERVATIVNO IN PRECEJ MANJ INOVATIVNO
Osnovno vprašanje o dojemanju življenjskega okolja je bilo opredeljeno s spodnjim vprašanjem:
"Kako vi, kot prebivalec Slovenije, ki živite, delate, ustvarjate in hkrati tudi trošite in plačujete davke, vidite Slovenijo kot državo in družbo, v kateri imate vsaj eno od prej naštetih vlog?"
Kot odgovor so ponudili več parov izključujočih se odgovorov, npr.
npr. "Slovenija kot družba je bolj informacijska – Slovenija kot družba je bolj industrijska družba". Pri tem sta odgovora predstavljala skrajni vrednosti na lestvici od 1 do 10.
Raziskava Trženjskega monitorja DMS razkriva, da prebivalci Slovenije družbo zaznavamo kot bolj konservativno, precej manj inovativno ter v večji meri bolj podobno ostalim balkanskim državam kot evropskim.
Skoraj polovica bi slovenske prebivalce prej označila kot nadpovprečno izobražene, a hkrati ti ljudje čutijo okolje kot precej nestimulativno in pesimistično, ki prej nagrajuje povprečje kot spodbuja izstopanje. Nagibajo se k temu, da Slovenija kot družba prej zaostaja za razvitim svetom, kot pa da bi bila v koraku z njim. Anketirani vidijo ljudi v slovenski družbi bolj delovne kot ne, obenem pa vidijo prebivalce Slovenije kot bolj nepoštene in sebične.
CELOTNO POROČILO TRŽENJSKEGA MONITORJA FEBRUAR 2016 PREBERITE TUKAJ>>
PODATKI O RAZISKAVI:
Metoda zbiranja podatkov: CAWI spletna anketa
Opis vzorca: nacionalno reprezentativen vzorec, 18-65 let
Obdobje zbiranja podatkov: februar 2016
Velikost vzorca: n=434
Izvajalec raziskave Trženjski monitor DMS je Valicon.


