SLO bocni levo
SLO bocni desno

Nova blagovna znamka vin Kraljica

Slovenija

19.03.2016

V začetku letošnjega leta je na trg prišla nova blagovna znamka vin Kraljica, ki so jo registrirale štiri nekdanje Vinske kraljice Slovenije: Lidija Mavretič, Irena Tušar, Martina Brec in Jerneja Bratuša. 
 
 
 
 
Projekt Vinska kraljica Slovenije, izkušnje, ki so jih pridobile v svojem letu kraljevanja, in prijateljstvo, ki se je med njimi spletlo v dvajsetih letih obstoja projekta, so bili njihov navdih za novo poslovno priložnost. Zgodba o vinih Kraljica je edinstvena, saj pod eno blagovno znamko združuje vina iz vseh slovenskih vinorodnih dežel.
 
V asortimaju najdemo vina iz domačih kleti vinskih kraljic: dve bele zvrsti (Kraljica Bela: ena iz Bele Krajine, Vina Mavretič, in druga iz Štajerske, Vinogradništvo Kupljen), rdeča zvrst (Kraljica Črna: Vina Sveti Martin, Vipavska dolina) ter dve beli sortni vini – pinela iz Vipavske Doline (Vina Sveti Martin) in rumeni muškat iz Bele Krajine (Vina Mavretič).
 
 
Na maloprodajnih policah so kupcem na voljo ekskluzivno v prodajalnah Tuš.