"Še naprej se bom zavzemal, da je ČZS servis za slovenske čebelarje in da članarina ostane nespremenjena, poleg tega želim še več sodelovanja s čebelarskimi društvi in zvezami na terenu. Nadaljevali bomo vse uspešne projekte minulih let in jih nadgrajevali (medeni zajtrk, dan odprtih vrat čebelarskih društev, dan kulinarike, ocenjevanja medu, dan apiterapije, sodelovanje na AGRI," je med drugim po izvolitvi povedal Noč.Predsednik ČZS ostaja Boštjan Noč
Slovenija
08.03.2016
Za novega (starega) predsednika Čebelarske zveze Slovenije je bil v soboto izglasovan Boštjan Noč (na fotografiji), ki je ob tej priložnosti predstavil program za naslednja štiri leta.
"Še naprej se bom zavzemal, da je ČZS servis za slovenske čebelarje in da članarina ostane nespremenjena, poleg tega želim še več sodelovanja s čebelarskimi društvi in zvezami na terenu. Nadaljevali bomo vse uspešne projekte minulih let in jih nadgrajevali (medeni zajtrk, dan odprtih vrat čebelarskih društev, dan kulinarike, ocenjevanja medu, dan apiterapije, sodelovanje na AGRI," je med drugim po izvolitvi povedal Noč.Seveda se je navezal tudi na nedavno čebelarsko afero: "Povrnili bomo ugled slovenskemu čebelarstvu in predvsem medu, saj je bil ta decembra 2015 neupravičeno omajan. Eden ključnih projektov v 2016 bo dan odprtih vrat slovenskih čebelarjev, saj moramo javnosti pokazati kako in na kakšen način čebelarimo. Javnost sedaj to želi videti in prav je, da jim pokažemo! Ne bomo se uklonili 'monopolu', ki želi prepovedati oziroma otežiti prodajo medu na domu."
Noč je poudaril, da se bo še odločneje zavzemal, da bi v programe usposabljanja čebelarjev uvedli več praktičnega usposabljanja, tudi za začetnike, še naprej bo podpiral delo čebelarskih krožko, se zavzemal za ureditev področja zdravstvenega varstva čebel, trga s sredstvi za zatiranje varoj in zahteval evropsko primerljive cene teh sredstev.
Želi doseči tudi to, da bo na turističnih katalogih Slovenije čebela, ki je po njegovem mnenju sinonim za čisto in zeleno Slovenijo. Anton Janša in slovensko čebelarstvo morata po mnenju predsednika postati blagovna znamka - kot v Avstriji Mozart.
Celoten načrt ČZS-ja in njegovega predsednika za obdobje 2016-2020 si lahko ogledate tukaj.


