SLO bocni levo
SLO bocni desno

Razglašene zaupanja vredne blagovne znamke 2016

Slovenija

03.03.2016

Od tistih, ki jih lahko vsaj delno ali pa v celoti uvrstimo med blagovne znamke dobrin široke porabe so naziv "Trusted brand" prejele Cedevita, Nivea, Ariel, Fructal, Barcaffe in Ljubljanske mlekarne.
 
 
Najbolj zaupanja vredne blagovne znamke so letos še: Samsung (mobilni/pametni telefon), Sonček (turistična agencija), Terme 3000 (terme/zdravilišče), Max Factor (ličila), Lego (ponudnik igrač), Radenska (ustekleničena voda), Zlatorog Laško (pivo), 1001 cvet (čaj), Spar/Interspar (nakupovalni center), Dormeo (ležišča), Jupol (barve za dom), KD Skladi (investicijske družbe in vzajemni skladi), Gen-I (ponudnik energije), Pop TV (TV postaja), Val 202 (radijska postaja) in Slovenske novice (dnevni časopisi).
 
Kot je na včerajšnji novinarski konferenci v Ljubljani pojasnila glavna urednica revije Reader's Digest Slovenija Lidija Petek, so najbolj zaupanja vredne blagovne znamke na področju varovanja okolja Toyota (avtomobil), Frosch (čistila) in Mercator (prodajalec živil).
 
Najbolj zaupanja vredne osebnosti v Sloveniji so Ivo Boscarol (poslovnež; naslov je dobil že četrto leto zapored), Slavko Bobovnik (TV voditelj; zmagovalec tretje leto zapored), Denis Avdić (radijski voditelj), Peter Prevc (športnik) in Modrijani (glasbenik).
 
Reader's Digest Slovenija je po besedah direktorja Daniela Škrabe tokrat deseto leto zapored sodeloval v raziskavi Trusted Brand.  V raziskavi sodelujejo naročniki revije, podatke zbere inštitut za raziskovanje trga in medijev Mediana. Letos so od 7400 poslanih vprašalnikov nazaj dobili približno 910, kar predstavlja 12 odstotkov vseh. Anketiranci so najbolj zaupanje vredne blagovne znamke navedli v 32 različnih kategorijah.
 
Letošnji zmagovalci bodo priznanja prejeli na slovesni prireditvi 18. maja v Cankarjevem domu.