SLO bocni levo
SLO bocni desno

Začenja se nova izvedba Effie® Slovenija 2016

Slovenija

25.02.2016

Pričenja se nova izvedba Effie Slovenija 2016, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, ki se bo vsebinsko tokrat posvečala predvsem vprašanju merjenja učinkovitosti v vseh segmentih sodobnega tržnega komuniciranja. 
 
 
Effie Slovenija 2016 bosta vodili Mojca Avšič, predsednica Effie Slovenija 2016, direktorica raziskav in razvoja v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa, ter Mojca Pesendorfer, strokovna direktorica Effie Slovenija 2016, strateška direktorica, Publicis Groupe Slovenia.
 
Maja letos se bo z objavo razpisa tudi uradno odprlo tekmovanje Effie Slovenija 2016, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost. Izidu razpisa bo sledila razpisna delavnica za bodoče prijavitelje akcij, kjer bodo podrobneje predstavljene nove tekmovalne kategorije, vsebinsko pa se posvetila predvsem teoretičnemu in praktičnemu delu pisanja obsežnih prijav. Spletne prijave akcij bodo odprte od septembra do novembra 2016. 
 
Effie Slovenija 2016 bo pomagal odgovoriti na vprašanja kot sta kako konkretno izmeriti, katere trženjske in katere komunikacijske aktivnosti so bile učinkovite. Zanimalo ga bo v kolikšni meri prispevajo k poslovni uspešnosti, ali so vsebinski marketing, so-znamčenje (brand partnerships) in trženje poslanstva (cause marketing), kot pravijo nekateri, res samo popularne besede (buzz words), kako lahko konkretno merimo njihovo učinkovitost, da bi dokazali nasprotno ter kako "živeti in dihati" načela Effie, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, pri vsakodnevnem delu in upravičiti investicije v posamezne segmente tako tradicionalnih kot tudi sodobnih tržnih komunikacij.
 
V pretekli izvedbi Effie Slovenija 2014 se je za nagrade Effie Slovenija potegovalo 49 akcij. Med 15 finalisti je dvostopenjska žirija podelila 2 zlati, 2 srebrni in 5 bronastih nagrad Effie. Platinasti Effie v Sloveniji prejemnika še pričakuje. 
 
Več o tekmovanju si lahko preberete tukaj.