SLO bocni levo
SLO bocni desno

Podjetje Emma uspešno na sejmu v Nürnbergu

Slovenija

25.02.2016

Podjetje EMMA, inovativno družinsko podjetje s 46-letno tradicijo, je na letošnjem mednarodnem sejmu naravne kozmetike in wellnessa VIVANESS v Nürnbergu zelo uspešno predstavilo svojo novo blagovno znamko izdelkov za žensko higieno iz 100-odstotnega naravnega bombaža LUNAY.  

Blagovno znamko Lunay je predstavljala direktorica Tatjana Potokar, ki je po sejmu, na katerem je bilo več kot 200 razstavljavcev, obiskalo pa ga je več kot 44.600 obiskovalcev iz 130 držav sveta, za InStore povedala:

"Verjamemo, da bo uspešna predstavitev na enem največjih mednarodnih sejmov za naravno kozmetiko prispevala k temu, da bo število žensk, ki poznajo Lunay in zaupajo našim izdelkom, še hitreje raslo. Zelo veseli smo bili izjemnega odziva obiskovalcev, ki so v velikem številu obiskali naše razstavno mesto in bili navdušeni nad izdelki. Za Lunay se že zanimajo kupci iz Francije, Italije, Nemčije, Avstrije, Hrvaške, Srbije, Madžarske, Rusije, z Irske, s Češke, Portugalske in drugih evropskih držav."

Na sejmu so predstavili tudi trende v oblikovanju celostnih podob izdelkov naravne kozmetike in wellnessa. Strokovnjakinja za marketing je razložila, da prihajajo vse bolj v ospredje tehnične ilustracije, ki pripovedujejo zgodbe življenjskega stila. To je opazno predvsem pri novih blagovnih znamkah, ki prihajajo na trg, in takih, ki nagovarjajo mlajšo ciljno javnost. Pri tem je med drugimi izpostavila tudi naše izdelke Lunay kot odličen primer podobe, ki sledi najnovejšim trendom oblikovanja.

Na fotografiji je strokovnjakinja za marketing iz Nemčije, Jette Wagner.