SLO bocni levo
SLO bocni desno

Število podjetij s spletno prodajo povečano za 30 odstotkov

Slovenija

16.02.2016

Ena zadnjih sMind analiz je primerjala število slovenskih in EU podjetij, ki prodajajo na spletu, in pokazala, da ta delež zelo hitro narašča.
 
Po podatkih zadnje raziskave Evropske komisije je v EU podjetij, ki prodajajo tudi na spletu, 17 odstotkov, pri nas dobrih 16. Evropsko povprečje se je v zadnjih dveh letih povečalo za 14, v Sloveniji v istem obdobju za več kot 30 odstotkov.
 
Kljub splošnemu trendu naraščanja števila podjetij, ki ponujajo splet kot enega izmed kanalov prodaje, obstajajo pomembne razlike med posameznimi sektorji. V sektorju trgovine na debelo je evropsko povprečje skoraj tretjina podjetij, enako v Sloveniji in sosednji Hrvaški.
 
Na drugi strani je v dejavnosti trgovine na drobno odstotek precej nižji: v EU približno petina podjetij, v Sloveniji nekaj čez 20 odstotkov, na Hrvaškem okoli 16 odstotkov.
 
Zanimive so tudi razlike glede na velikost podjetja. Med velikimi podjetji (250 zaposlenih in več) jih bistveno več na spletu prodaja v proizvodnem sektorju – povprečje EU znaša 40 odstotkov vseh podjetij, na Hrvaškem eno tretjino, pri nas že skoraj polovico.
 
Med srednjimi (50 do 249 zaposlenih) in malimi podjetji (10 do 49 zaposlenih) je odstotek spletne prodaje višji v storitvenem sektorju. Srednje velikih storitvenih podjetij, ki prodajajo tudi na spletu, je v EU približno tretjina, enako tudi v Sloveniji. Delež spletne prodaje je najnižji med malimi podjetji v proizvodnem sektorju – v EU samo desetina, v Sloveniji zgolj 4 odstotke.
 
Več o analizi si lahko preberete tukaj.


Podjetje Ceneje.si ustanovilo Shoper's Mind - sMind

Shopper’s Mind – sMind je ustanovilo  podjetje Ceneje d.o.o., ki upravlja vodilne portale za primerjalno nakupovanje v regiji, in predstavlja iniciativo za promocijo in razvoj znanja na področju spletne trgovine.V podjetju že štiri leta zapored poglobljeno proučujejo navade potrošnikov v Sloveniji in na Hrvaškem, kar jim zagotavlja edinstveno znanje, ki je sicer težko dostopno. Ta vloga je narekovala osnovanje Shopper’s Mind – sMind, ki s poglobljenimi analizami nakupnega vedenja omogoča, da trgovci postanejo še bolj konkurenčni ter ustrezno sledijo trendom v svoji dejavnosti, za potrošnike pa pomeni pomemben korak naprej v smeri poštenih in zanesljivih poslovnih praks v spletni trgovini.