SLO bocni levo
SLO bocni desno

Lidl dobil certifikat za najvišjo stopnjo podpore kupcem

Slovenija

02.02.2016

Lidl Slovenija je s podpisom deklaracije pristopil k certifikacijskem programu Icertias Customers' Friend (slo. Prijatelj kupcev), ki ga izvaja švicarska certifikacijska organizacija Icertias. 
 
 
Cilj certifikacijskega programa Icertias Customers' Friend je spodbujanje podjetij k postavljanju visokih standardov pri podpori kupcem in vzpostavljanju kakovostnih odnosov s kupci ter skrb za njihovo čim boljšo uporabniško izkušnjo.
 
"S prejetim certifikatom smo se v Lidlu Slovenija še dodatno zavezali, da si bomo pri svojem poslovanju prizadevali za čim višje zadovoljstvo vseh naših deležnikov – z družbeno odgovornim ravnanjem, zagotavljanjem najboljše možne uporabniške izkušnje in podpore ter zagotavljanjem najvišje ravni kakovosti izdelkov in storitev," sporočajo iz Lidla Slovenija in dodajajo, da pri svojem delovanju kupce vselej postavljajo na prvo mesto.
 
"Naši kupci so naš navdih, zato se bomo še naprej trudili, da jim bomo vseskozi zagotavljali visoko kakovostne izdelke po dostopni ceni ter podporo in pomoč tudi po opravljenem nakupu," še dodajajo v Lidlu Slovenija. 
 
V Lidlu Slovenija pri svojem delovanju sledijo načelu, da je vsaka pritožba dragocena, saj s tem dobijo priložnost za stalno nadgrajevanje in izboljšanje poslovanja. Sodelavke in sodelavci v prodaji so prvi, ki kupcem priskočijo na pomoč.