Podatki so pokazali, da anketiranci v enem tednu povprečno spijejo tri litre in pol ustekleničene vode. Negazirana voda je torej bolj priljubljena od gazirane, saj anketiranci v enem tednu v povprečju spijejo slabe tri litre negazirane in dobra dva litra gazirane ustekleničene vode.Vse pogostejše uživanje negazirane vode
Slovenija
02.02.2016
V GfK Slovenija so svoje člane spletnega panela ask GfK povprašali po tem, kako pogosto pijejo ustekleničeno vodo. Podatki so pokazali, da jih je 77 odstotkov v zadnjem mesecu vsaj enkrat pilo ustekleničeno gazirano ali negazirano vodo. Pri tem so pogosteje posegli po negazirani (65 %) kot gazirani (55 %) vodi.
Podatki so pokazali, da anketiranci v enem tednu povprečno spijejo tri litre in pol ustekleničene vode. Negazirana voda je torej bolj priljubljena od gazirane, saj anketiranci v enem tednu v povprečju spijejo slabe tri litre negazirane in dobra dva litra gazirane ustekleničene vode.Rezultati raziskave, ki so jo opravili v GfK Slovenija, pa so pokazali nekoliko drugačno stanje v gostinskih lokalih, kjer gazirana voda v zadnjih letih pridobiva na priljubljenosti. Njen tržni delež rahlo raste, predvsem na račun negazirane ustekleničene vode brez okusa.
Raziskali so tudi, v kakšni embalaži se v slovenskih gostinskih lokalih proda največ vod. Najbolj priljubljene so plastenke, v katerih se jih proda več kot polovica, največkrat v velikosti 0,5 l, medtem ko so steklene embalaže večinoma večje.
Pri primerjavi embalaže glede na vrsto vode, so ugotovili, da je večina prodanih plastenk vsebovala negazirano vodo, steklenice pa so bolj priljubljena embalaža za gazirane vode.
Vir: Raziskava GfK Panel gostinstva (maj 2015)


