SLO bocni levo
SLO bocni desno

Mojca Briščik ostaja direktorica SOZ

Slovenija

03.04.2020

 Upravni odbor (UO) Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) je mandat izvršne direktorice v prihodnjih štirih letih drugič zaupal Mojci Briščik. Drugi mandat ji je začel 1. aprila 2020. 
 
Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice je na podlagi javnega razpisa prejšnji mesec imenoval Mojco Briščik za novo direktorico Slovenske oglaševalske zbornice. Na funkcijo je nastopila s 1. aprilom 2016.
 
Kot je UO zapisal v obrazložitvi, je svojo odločitev v prvi vrsti oprl na doseganje zastavljenih ciljev v preteklih štirih letih ter "nujno zagotavljanje kontinuitete pri zaključevanju reorganizacije SOZ in projektov, ki potekajo pod njenim okriljem", še posebej  s ciljem, da se zagotovi  vzdržno financiranje SOZ v daljšem, vsaj  srednjeročnem obdobju.
 
Za sabo ima več kot 20 let aktivnega delovanja v medijih, mnogi jo poznajo kot televizijsko novinarko in radijsko voditeljico ter zadnjo urednico Radia glas Ljubljane. Mojca Briščik je prišla na SOZ s široko paleto znanj in izkušenj, še zlasti s področja korporativnega komuniciranja, marketinga in odnosov z javnostmi, ter tudi vodenja in upravljanja prodaje na drobno.
 
Briščikova, direktorica SOZ, je na Fakulteti za družbene vede zaključila študij novinarstva ter magistrirala iz področja upravljanja s človeškimi viri, na Ekonomsko-poslovni fakulteti. Karierno pot je začela še v času študija kot radijska in televizijska novinarka (tako na nacionalni televiziji kot tudi na zasebni POP TV) ter radijska voditeljica in snovalka radijskih oddaj.
 
Po zaključenem študiju je postala odgovorna urednica in mentorica številnim mladim radijcem ter postala pomemben člen pri produkciji zvočne kulise številnih komercialnih radijskih postaj. Ob tem pa skupaj s tedanjo ekipo postavila temelje danes uspešni radijski mreži. S tem je pokazala visoki nivo poznavanja medijev ter zakonitosti njihovega delovanja in poročanja. Svojo medijsko pot pa je zaključila na mestu urednice Radia glas Ljubljane.  
 
Poklicno pot je po 17 letih aktivnega delovanja v medijih nadgradila z delom v maloprodaji kot direktorica blagovnice Maxi. Po štirih uspešnih letih je nato prevzela mesto direktorice korporativnega komuniciranja v Mercatorju, ki je zajemalo, ne zgolj komuniciranje z vsemi deležniki v matični državi, temveč tudi koordiniranje vseh PR služb po tujih trgih kjer je družba delovala.
 
Tako je uspešno postavila in izpeljala osrednje humanitarne akcije ter koordinirala delovanje družbe na področju sponzorstev in donacij, sočasno pa postavila temelje za interno komuniciranje. Pod njenim vodstvom je družba Mercator, za področje družbene odgovornosti, prejela tudi mednarodno nagrado European Business Award. 
 
Mojca Briščik je članica društva odnosov z javnostmi PRSS in mednarodnega združenja komunikatorjev IABC.