SLO bocni levo
SLO bocni desno

Goričanka s prodajnim centrom pri Svetem Juriju

Slovenija

26.01.2016

Trgovsko podjetje Goričanka, ki je letos beležilo 26 let uspešnega poslovanja in stalne rasti je v začetku decembra predalo svojo največjo investicijo doslej – prodajni center pri Svetem Juriju na Goričkem.
 
V novem centru, ki obsega 880 m2 prodajnih površin, 176 m2 zunanjih pokritih in 2000 m2 odprtih skladiščnih površin, delujejo tri enote:
Market Tuš (podjetje Goričanka ima že od leta 2003 sklenjeno franšizno pogodbo s podjetjem Engrotuš – to je že četrti market), gradbeno tehnična prodajalna Goričanka in lokal Pri bauti.
 
V novem centru je dobilo zaposlitev 13 delavcev, skupno število zaposlenih pa se je povzpelo na 44. V podjetju že od začetka delujejo v dveh segmentih, in sicer market programu, gradbeno tehnični prodajalni (kjer z dostavo blaga pokrivajo krog 200 km in so prisotni tudi na trgih Avstrije in Madžarske), poleg tega pa so pred nekaj leti začeli s kooperacijsko proizvodnjo goričkih jabolk, ki jih veleprodajno tržijo pod lastno blagovno znamko Gor-sad, gorička jabolka.
 
Direktor in lastnik podjetja Srečko Kalamar je ob otvoritvi poudaril slogan, da "domače pokrajine nimajo le v imenu, ampak predvsem v srcu", zato so objekt v zelo kratkem času zgradili izključno domači izvajalci – tudi sicer poslovni partnerji podjetja Goričanka.