SLO bocni levo
SLO bocni desno

Startup Chariyo prinaša platformo za "cause-marketing"

Slovenija

25.01.2016

Učinkovitost spletnega oglaševanja pada, več kot 60% spletnih oglasov v Sloveniji ostaja neopaženih. Nizozemsko-slovenski startup Chariyo je zato razvil rešitev, ki blagovnim znamkam omogoča bistveno višjo angažiranost potrošnikov, hkrati pa krepi percepcijo družbene odgovornosti.

Chariyo je platforma za množično financiranje družben okoristnih projektov, ki jih posamezniki podprejo tako, da si ogledajo video oglas in odgovorijo na anketna vprašanja in nagradne igre.
 
"Ideja je zasnovana na spoznanju, da agresivni spletni oglasi vse bolj odbijajo potrošnike. Na platformi Chariyo video oglase umestimo v uporabniku prijazen, družbeno odgovoren kontekst, kar zagotavlja bistveno višjo učinkovitost," pojasnjuje ustanovitelj podjetja David Černuta.

Chariyo temelji na principih engagement in cause marketinga, ki partnerskim podjetjem omogoča učinkovito komunikacijo s potrošniki, zbiranje povratnih informacij in podrobne podatke o ciljnih skupinah.

Platforma na transparenten način povezuje prepoznavne slovenske dobrodelne organizacije in družbeno odgovorna podjetja. Kar 75% oglaševalskega denarja se v obliki donacije nameni neposredno za atraktivne dobrodelne projekte.

"S Chariyem želimo zgraditi most med podjetji, dobrodelnimi projekti in potrošniki. S sodelovanjem pridobimo vsi," so prepričani v mladem podjetju.

Več na https://www.chariyo.com