Gre za pomemben mejnik v zgodovini Lidla, ki s trgovinami nove generacije nakazuje na nadaljnji razvoj in prihodnost podjetja. Nova trgovina prinaša sodobno, izčiščeno in navdihujočo notranjost, s še močnejšo usmerjenostjo h kupcu, zaposlenim ter skrbi za okolje. Trajnostno zasnovana gradnja in oprema nove Lidlove trgovine Nova trgovina je zgrajena iz pretežno iz aluminija, lesa in stekla. V primerjavi z obstoječimi ima velike steklene površine, ki omogočajo več naravne svetlobe. Ob vstopu v trgovino se odpre svetel in vizualno toplo zasnovan predprostor, ki kupca prijazno povabi v notranjost prodajnega prostora. Ta je še bolj odprt in omogoča povsem novo postavitev izdelkov. Dobrodošle spremembe se uvajajo tudi na blagajnah, ki imajo podaljšan pult in omogočajo lažje pospravljanje nakupa. Povsem drugače so zasnovani tudi notranji prostori za Lidlove sodelavce. Ti so še bolj svetli, odprti, prostorni in navdihujoče opremljeni, kar omogoča prijetno druženje in ustvarjanje svežih idej. Lidl Slovenija v okviru trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet daje posebno pozornost tudi skrbi za okolje in družbo, v kateri sobiva. Vgrajeno ima toplotno črpalko za pouporabo toplote iz hladilnih vitrin, kar omogoča ogrevanje z naravnimi viri toplote. V Lidlu Slovenija ocenjujejo, da bodo s tem zmanjšali porabo energije in izpustov CO2 za skoraj 70-odstotkov na letni ravni (v primerjavi z uporabo ogrevanja na vročevod). Poleg tega bo imela trgovina svoj lasten zbiralnik za deževnico za zalivanje travnatih površin ob trgovini, zagotovljene pa bodo tudi polnilne postaje za električna vozila. Ob odprtju nove trgovine je Lidl Slovenija tudi v Mariboru namenil donacijo lokalnemu humanitarnemu združenju Žvižgač, ki pomaga ljudem in družinam v socialni stiski. Pet polnih vozičkov izdelkov iz Lidlove trgovine sta prevzela predsednik združenja Boris Krabonja in podpredsednica združenja Viktorija Pirjevec Žohar. |



Nova trgovina je zgrajena iz pretežno iz aluminija, lesa in stekla. V primerjavi z obstoječimi ima velike steklene površine, ki omogočajo več naravne svetlobe. Ob vstopu v trgovino se odpre svetel in vizualno toplo zasnovan predprostor, ki kupca prijazno povabi v notranjost prodajnega prostora. Ta je še bolj odprt in omogoča povsem novo postavitev izdelkov. Dobrodošle spremembe se uvajajo tudi na blagajnah, ki imajo podaljšan pult in omogočajo lažje pospravljanje nakupa.