"Zelo smo veseli te priložnosti, da razširimo naše obstoječe sodelovanje s PepsiCo in postanemo njihov izbrani franšizni partner zaRadenska partner Pepsi tudi na Hrvaškem
Slovenija
09.12.2015
Radenska je danes sporočila, da na podlagi doseženega dogovora postaja franšizni partner družbe PepsiCo za Hrvaško.
"Zelo smo veseli te priložnosti, da razširimo naše obstoječe sodelovanje s PepsiCo in postanemo njihov izbrani franšizni partner zaHrvaško," je ob tem dejal Marian Šefčovič, direktor Radenske in manager za jadransko regijo v družbi Kofola ČeskoSlovensko, ki je lastnica Radenske.
Radenska bo prevzela polnjenje proizvodov družbe PepsiCo Pepsi, Mirinda in 7UP za hrvaški trg ter distribucijo teh brezalkoholnih pijač na geografsko zahtevnem hrvaškem terenu. "Naše sodelovanje s PepsiCo je že zdaj odlično, tesno pa sodelujemo tudi z Badlom, dosedanjim partnerjem PepsiCo, da bomo lahko zagotovili gladek prehod ter nemoteno oskrbo vseh sedanjih partnerjev in poslovnih strank s proizvodi PepsiCo brez kakršnih koli motenj ali zamud," je nadaljeval Šefčovič.
Radenska je eden največjih proizvajalcev mineralne vode v jadranski regiji, kjer je njeno ime nekoč bilo - in marsikje še vedno je - sinonim za mineralno vodo. Njen nosilni proizvod je svetovno znana mineralna voda premium razreda Radenska Classic, ponudbo pa dopolnjuje raznolik portfelj voda in brezalkoholnih pijač, kot sta Ora in Pepsi.
Letos spomladi je Radenska postala del družine Skupine Kofola. Ta je eden vodilnih evropskih proizvajalcev brezalkoholnih pijač z osmimi proizvodnimi obrati, ki zaposluje 1900 ljudi na Sloveškem, Češkem, v Sloveniji in na Poljskem. Znana je po svojem dobrem odnosu in spoštovanju do lokalnih blagovnih znamk in lokalne poslovne kulture ter je v omenjenih državah obudila že precejšnje število tradicionalnih blagovnih znamk brezalkoholnih pijač oziroma jim dala novih moči.


